מימר: קונה כל משחק חצי מהמצבים שהגענו אליהם מול ב"ש

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

מאמן מכבי פתח תקווה פתח תקווה מתכונן למשחק נגד מכבי חיפה בשבת (18:00, ישיר בספורט4). לידור כהן: ""אמנם שרון פה זמן קצר, אבל רואים את הדרך והשינוי שהביא "

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת (18:00, שידור ישיר בספורט4) מול מכבי חיפה, בהשתתפות המאמן שרון מימר והקשר לידור כהן.

שרון מימר פתח את הדברים ואמר: "אנחנו אחרי שני הפסדים, רוצים לחזור לנצח. יש לנו משחק קשה נגד קבוצה מוכשרת עם שחקנים איכותיים, אבל אנחנו רוצים להמשיך את קו העלייה שלנו ברמת המשחק ולהתחיל לקחת נקודות".


הפציעות וההחמצות:
"הפציעות זה חלק מהמשחק ולא בשליטתנו. אני קונה כל משחק חצי מכמות המצבים שהגענו אליהם מול הפועל באר שבע וככה העתיד שלנו יהיה טוב. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה ועל זה ששיחקנו טוב מול ב"ש. אם נמשיך ככה יהיה טוב".

היריבה הקשה: "אנחנו משחקים בליגה ונפגוש כל קבוצה ולא משנה מתי, איך ולמה. יש לנו קבוצה מספיק טובה שיכולה להתמודד עם כל יריבה. אם נמשיך את היכולת מול ב"ש אני בטוח שנביא תוצאות טובות".


ויירה. "אם ירשים ונחשוב שהוא טוב ממה שיש, נצרף אותו" (מערכת ספורט1)

ההכנה בפגרה: "אמרתי כבר לפני שאני שמח שלא הייתה פגרה וששיחקנו מול ב"ש כדי שנמשיך בקו ההתקדמות שלנו, לתקן מה שהיה פחות טוב ולהמשיך בדברים הטובים. נצטרך להביא נגד חיפה יכולת לא פחות טובה".


החיזוק:
"בגלל מצוקת הפציעות בחלק ההגנתי הבאנו גם את ויירה וגם את עוביידה חאטב כדי להעמיק את הסגל. ויירה לא פתח את העונה בקבוצה, אבל הוא שחקן טוב שכרגע בהתרשמות. אם הכל יילך כמו שצריך והוא ירשים ונחשוב שהוא טוב ממה שיש, נצרף אותו".

סאגת מנור סולומון: "לא רוצה להתייחס להתנהלות בנבחרת אלא למנור. למרות גילו הצעיר, הוא שקט, אינטליגנט ויודע לקחת דברים בפרופורציות. אני בטוח שאחרי שנגמר סיפור הנבחרת הוא יחזור למכבי פ"ת ויעשה עבודה טובה, שוחחתי איתו ובעיקר התמקדנו במטרות".


סולומון. לוקח דברים בפרופורציות (עדי אבישי)

אבי לוזון לעומת אלי טביב: "לא אכנס להשוואות, אבל כרגע העבודה טובה. לא נתקלתי במחוייבות כמו של אבי למקום. אין לי בעיה עם בעלים דומיננטי כי בסה"כ אנחנו עובדים ביחד. ברגע שכולם מחוייבים לאותה המטרה, אין בעיה עם זה".

לידור כהן הוסיף: "התחלתי את העונה בצורה טובה עם גול ובישול ואחרי זה הייתה דעיכה של כל הקבוצה. גם אני לא הייתי טוב. במשחק האחרון חזרתי לעמדה שאני אוהב, למרות שאין לי בעיה לשחק איפה שהמאמן יגיד לי".

הבעיה המנטלית: "יש לקבוצה סף שבירה נמוך שאחרי גול אנחנו פתאום לא מאמינים ומפסיקים לשחק, אבל אנחנו עובדים על זה ואני מקווה שבמפגש הבא זה ישתנה ונבוא חזקים".


לידור כהן מול מכבי חיפה. שנה שעברה זה נגמר בצמד (ערן לוף)

השינויים בסגל: "עזבו שחקנים טובים ובאו שחקנים לא פחות טובים שרק צריך לחבר אותם. רואים שיש פוטנציאל לקבוצה הזאת ואני מקווה שזה יבוא לידו ביטוי בנקודות".

השינוי תחת מימר: "אמנם שרון פה זמן קצר, אבל רואים את הדרך והשינוי שהוא הביא ורק צריך להביא תוצאות".

כושר הכיבוש שלו מול מכבי חיפה: "אמנם זה היה בבית"ר, אבל זה לא משנה איפה אני משחק ומול מי אני רוצה לעזור לקבוצה לכבוש".


חטאב. גם הוא הגיע בעקבות מצוקת הפציעות (מערכת ספורט1)

בפן המקצועי, מימר עדיין מחכה לראות אם החלוץ יובל אבידור יהיה כשיר, כאשר אמש הוא כלל לא התאמן והבוקר ערך אימון קל. אם אבידור יהיה כשיר, המאמן יצטרך להחליט מי בין גרגורי טאדה, לידור כהן או רישאר סומא יפנו את מקומם.

רומאריו פירס לו נתפס הגב ונטש את האימון, עשוי לעלות לשחק עם זריקה. תומאש סיבוק ועומר דנינו כמובן לא כשירים, כאשר עידן אדהנני עשוי לפתוח בהרכב. היועץ המנטלי אילן בכר הצטרף הבוקר רשמית לקבוצה ויעבוד עם השחקנים על הבעיה המנטלית ממנה הם סובלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי