דראפיץ' וברדה לשחקני נתניה: צריך לשמור על היכולת

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה
סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה | דני מרון

צמד המאמנים מעוניינים להשאיר את חניכיהם דרוכים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים והוסיפו: "תישארו צנועים". גיא גרוס חזר לשחק לראשונה בניצחון 0:2 על קבוצת הנוער

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 21:00), אותו מגדירים בקבוצה כמשחק שיהווה הצהרת כוונות. אמש (רביעי) גברה הקבוצה 0:2 על קבוצת הנוער מצמד של דיא סבע, כאשר הבשורה הגדולה מבחינתם של צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הייתה חזרתו של גיא גרוס לדשא.

הבלם שיחק לראשונה מאז הפציעה, כשעלה לכר הדשא במחצית השנייה. טים הויבך, שהחלים מהבצקת שסבל באיזור האגן, זכה גם הוא לדקות ויהיה בסגל לטדי. דני עמוס ואביב אברהם קיבלו מנוחה ולא נטלו חלק במשחק לאחר שחזרו מהנסיעה עם נבחרת ישראל.

היום זכתה הקבוצה לחופש ומחר תחזור לאימונים לקראת ההתמודדות מול בית"ר ירושלים, כאשר באסיפת הוידאו שנערכה לשחקנים במהלך השבוע, צפו השחקנים בארבע דקות מתוך משחק הניצחון 0:4 על מכבי פ"ת, וצמד המאמנים אמרו לשחקנים: "שיחקנו טוב אבל צריך לשמור על היכולת הזאת ולשפר עוד דברים. צריך להמשיך להיות צנועים".

למרות חזרתו לכשירות של גרוס, ככל הנראה הוא לא יהיה בסגל, ודודי תירם, שנכנס כמחליף מול מכבי פ"ת במקומו של הויבך והפגין יכולת טובה, צפוי להיות בסגל ולפתוח על הספסל. דן גלזר, הסובל מפציעה ימשיך להיעדר.

דן גלזר. ימשיך להיעדר בגלל פציעה (דני מרון)
דן גלזר. ימשיך להיעדר בגלל פציעה (דני מרון)

צוות המאמנים עוד לא תירגל את ההרכב שיפתח במשחק וצפוי לעשות זאת רק בסוף השבוע, אז גם יצפו השחקנים בוידאו על היריבה. כ-1500 אוהדים נתנייתים הבטיחו את מקומם במשחק, כאשר במועדון מעריכים שלא פחות מ-3000 אוהדים יגיעו לירושלים במטרה לדחוף את הקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי