בן ביטון חוזר לסגל אחרי כחודש וחצי, מיגל ויטור לא יתלבש

בן ביטון
בן ביטון | אודי ציטיאט

מגן הפועל באר שבע חוזר מפציעה ויישב על הספסל מול הפועל רעננה (שבת, 20:30, ספורט4). הפורטוגלי ינוח שבוע נוסף. גיא לוי עשוי לספסל את פושה, אבוחצירה: "מקווה שנעצור את רצף ההפסדים"

(גודל טקסט)

לאחר שלושה שבועות של פגרה כפויה בליגה והתיקו במחזור האחרון מול הפועל חיפה (1:1), בהפועל באר שבע השלימו הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל רעננה (20:30, ישיר בספורט4), בידיעה שכל תוצאה חוץ מניצחון תפגע עוד יותר במאבקי הצמרת.

הבשורה הגדולה מבחינתו של המאמן ברק בכר, תהיה חזרתו לסגל של המגן בן ביטון שימתין על הספסל, כאשר דור אלו ימשיך לפתוח בהרכב. בקבוצה רצו שגם מיגל ויטור יחזור לסגל אחרי הפציעה הארוכה, אך חזרתו צפויה להידחות בשבוע נוסף. הצוות המקצועי החליט לאפשר לבלם הפורטוגלי מנוחה נוספת. גם ניב זריהן ומוחמד גאדיר, צפויים להיעדר מהסגל עקב פציעות.

בכר ערך אסיפה לשחקניו בה התעכב על הלחץ שצריך להפעיל על היריבה וביקש משחקניו להיות יותר מחויבים. המאמן צפוי לערוך לא פחות מתשעה שינויים מההרכב שפתח מול מכבי פ"ת בגביע הטוטו, כאשר רק מהראן ראדי ולואי טאהא יישארו ב-11 הפותחים. בשער, דודו גורש צפוי לפנות את מקומו לגיא חיימוב.

הפועל רעננה הבקיעה שני שערי ליגה בבית ב-2017 והשיגה ניצחון ביתי אחד בלבד. הפעם האחרונה בה הבקיעה יותר משער אחד בליגה הייתה באוקטובר 2016. מאז הניצחון על ב"ש בדצמבר 2016, ניצחה הקבוצה מהשרון משחק ביתי אחד בליגה.

בן ביטון ברגע הפציעה מול מקדוניה (ערן לוף)
בן ביטון ברגע הפציעה מול מקדוניה (ערן לוף)

ג'ורדן פושה עשוי לרדת לספסל של הפועל רעננה
מהמקום ה-13 והלפני אחרון בטבלה, הפועל רעננה תתייצב מחר לאחד המפגשים הכי קשים בליגה כשתארח את הפועל באר שבע. המאמן גיא לוי, שכבר הרגיש את הכיסא שלו מתנדנד בשבוע שעבר לאחר שבקבוצה פנו לקובי רפואה, יחסר את הקשר דור חוגי, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, אך לעומת זאת מוחמד עלי קמארה, שסבל מכאבים בקרסול במהלך השבוע, התאמן כרגיל ויפתח.

גם השוער הסלובקי תומאש קושיצקי לא מתאמן כרגיל והוא לא צפוי להיות בסגל, כשעל הספסל אמור לשבת אופק אנטמן ובין הקורות יפתח שוב אסף צור. לוי הרבה לתרגל הרכבים שונים ואף מערכים שונים כשניסה גם חוד שיכלול שני חלוצים וגם חלוץ אחד עם שני שחקנים בכנפיים. מי שעלול לאבד את מקומו בהרכב הוא ג'ורדן פושה, שכבש שער מתחילת העונה ולמרות שכרו הגבוה יחסית הוא מאכזב. גם עידו לוי ייעדר מהסגל עקב פציעה בברך, ואילו בקישור גם יובל טיטלמן נמצא בתמונת ההרכב.


ג'ורדן פושה. לא הולך לחלוץ הצרפתי מאז עבר לרעננה (אודי ציטיאט)

במהלך השבוע לוי ניסה לשדר אופטימיות לשחקנים למרות המצב הקשה, כשהוא דואג לדבר בטון רגוע ולשמור על נינוחות. החלוץ שמעון אבוחצירה המשיך באותו הקו של מאמנו: "הפועל באר שבע היא קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים מוכשרים. אנחנו רוצים לצאת מהתקופה הפחות טובה שנקלענו אליה ולהציג את היכולת מהמשחק האחרון, את הלחימה ואת הרצון – וככה אני מאמין שנצא עם תוצאה טובה".

החלוץ הוסיף על האווירה בקבוצה: "נצטרך לבוא ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, להיות מרוכזים 90 דקות כי הקבוצה שאנחנו משחקים מולה היא קבוצה שכולם מכירים, קבוצה מוכשרת מכל הבחינות. אני מקווה שנעצור את סחף ההפסדים. יש אוירה טובה בקבוצה, אווירה של ביחד, אנחנו מגובשים ומבינים את המצב, כל אחד יודע את המקום שלו וכולם רוצים בדבר אחד שזה הצלחת המועדון והצלחת הקבוצה, אני מקווה שנדע לעשות את זה כבר בשבת הקרובה".

במהלך השבוע תורגל עמנואל אמבולה רבות בצד שמאל של ההתקפה, וירדן כהן כמגן שמאלי. יחד עם זאת, באימון המסכם ניסה לוי מערכים אחרים ואת אמבולה בצד שמאל של ההגנה.

הרכבים משוערים:
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני (ירדן כהן), אלי בבייב, פלוריאן פורצה, ג'ורדן פושה (מוחמד שכר), שמעון אבוחצירה.

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, לואי טאהא, חאתם אלחמיד, מיחאי קורהוט, מהראן ראדי, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, טוני וואקמה, מאור מליקסון, תומאש פקהארט (בן שהר).
 

מיגל ויטור. הוא ינוח שבוע נוסף (אודי ציטיאט)
מיגל ויטור. הוא ינוח שבוע נוסף (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי