בכר: המשחק הכי גרוע מאז הגעתי לב"ש. אסיק מסקנות

בכר
בכר | דני מרון

מאמן האלופה זעם בסיום משחק הניצחון 1:3 על רעננה. "לא הגיע לנו לנצח. נראינו רע. אי אפשר להמשיך בדרה הזו". קואנקה: "יהיה יותר קשה אחרי שתי אליפויות". גיא לוי: "המשחק היה לנו בידיים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ידעה לחזור מפיגור 1:0 במשחק החוץ בנתניה מול הפועל רעננה בדרך לניצחון גדול – 1:3. האלופה לא הבריקה, אך קואנקה, חלאיילה ואוגו דאגו להבטיח שלו נקודות.


מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, זעם בסיום והדגיש שחוץ מהניצחון, הוא לא לוקח איתו כלום מהמשחק מול רעננה: "זה היה המשחק הכי גרוע של הקבוצה מאז שהגעתי להפועל באר שבע. זה היה נורא. פשוט רע מאוד. נצטרך להסיק את המסקנות מהמשחק האיום הזה. איבדנו את הדרך לגמרי".



בכר לא נרגע: "זה נראה כמו עדר ללא רועה. בסך הכל היה רע מאוד. אני אסיק מסקנות מהמשחק הזה. לא אסכים שהקבוצה שלי תיראה ככה. נדלקה לי היום נורה אדומה. רעננה היו הרבה יותר טובים והיו צריכים לנצח. לשמחתי זה לא קרה. אבל כמו שנראינו היום, לא אתן שזה ימשך".



שחקני באר שבע חוגגים בסיום. בכר לא אהב את הדרך (דני מרון)


מאמן הפועל רעננה, גיא לוי, התאכזב: "המשחק היה לנו בידיים ורק רגעים של חוסר ריכוז שלא ברורים לי, וזה ברח. היה לנו חוסר ריכוז בספיגות. סוג של בלק אאוט. גם הגול השלישי לא היה מחויב המציאות".


לוי המשיך: "היו לנו דקות חיוביות אבל עכשיו זה לא מעודד אף אחד. בסופו של דבר אנחנו רוצים את הנקודות. אף אחד לא אילץ אותי להגיע לרעננה. גודל האתגר היה ברור לי. אנחנו יכולים לעשות את הדברים טוב יותר וגם להתחזק בכמה עמדות ואז זה ייראה אחרת".


איסק קואנקה, שכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל, סיכם: "הקבוצה ניצחה וזה הדבר הכי חשוב. אני שמח שפתחתי בהרכב ושהבקעתי. הייתה לי התחלה קשה, נפצעתי באימון הראשון ועכשיו אני מרגיש במיטבי. ככל שהזמן יעבור אהיה טוב יותר. לא שיחקנו טוב היום, יהיה יותר קשה השנה אחרי שתי אליפויות רצופות. אנחנו צריכים לעשות צעד קדימה אם אנחנו רוצים לזכות גם השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי