מאוריסיו: "תורג'מן נותן ביטחון". מכבי ת"א צפתה בקינדה

מאוריסיו קורדיירו
מאוריסיו קורדיירו | לירון מולדובן

חלוץ מ.ס אשדוד שמצא את הרשת ב-1:1 מול אשקלון : "אצל המאמן הקודם בקושי שיחקתי". הקשר, שבישל בראבונה מדהימה, הרשים וסחט מחמאות: "יהיה הדבר הבא בנבחרת"

(גודל טקסט)

 עמיר תורג'מן שב לקבוצת נעוריו, הפעם כמאמן הראשי, והקדנציה במ.ס אשדוד החלה ב-1:1 ביתי מול הפועל אשקלון, תוצאה שלמרות הכל ייצרה אופטימיות להמשך העונה.

שחקני מ.ס אשדוד התקבצו בסיום המשחק למעגל אחד, שכלל גם את תורג'מן שהודה לשחקנים על המאמץ שהשקיעו וכשהקריאה "אשדוד" הייתה חלשה מדי לטענת המאמן, השחקנים חזרו אחריה והלכו לאוהדות לאוהדים הבודדים שנותרו ביציע. ניתן לומר שרוב שחקני הקבוצה לא התאכזבו מהחלפתו של ראובן עטר בעמיר תורג'מן, אבל כבר אתמול ניתן היה לראות אכזבה על פניהם של בנצי מושל, משה אוחיון וחן עזריאל שלא שותפו.

בסיום אמר המאמן: "הייתה לנו ירידה במחצית השנייה, אבל אני רוצה להביא את הקבוצה ליכולת טובה ואני מרוצה ממה שראיתי. אנחנו נמשיך להתקדם לאט כי זה לא מספיק לי. גדי קינדה עשה משחק מצוין עם יכולות מדהימות ואני מאוד מרוצה ממנו. אין יותר מדי לשנות בטח ברמה הטקטית כי השחקנים נלחמו עד טיפת הזיעה האחרונה בשבועות הבאים נביא כדורגל טוב יותר נכניס הנעת כדור מסודרת ומשחק הגנה שיקשה על היריב. אני רואה קבוצה טובה שבאה לעבוד קשה".


תורג'מן על הספסל. "רואה קבוצה טובה שבאה לעבוד" (לירון מולדובן)

על הנפילה ביכולת במחצית השנייה הוסיף המאמן: "אני נמצא באשדוד רק ארבעה ימים ולא חושב שיש בעיה בכושר הגופני, זה יותר משהו מנטלי מאשר הכושר הגופני ובאימונים נעבוד על הכול כדי לשפר ולשנות".

החלוץ מאוריסיו קורדיירו, מי שכבש לזכות המקומיים, סיפר: "אני מחויב כולי למ.ס. אשדוד ואוהב את המועדון הזה מכול הלב, אני חלק מהקבוצה. יש עכשיו דמות על הקווים שנותנת לנו ביטחון במשחק ומאוד נוח לנו עם עמיר תורג'מן. המאמן הקודם? כמעט ולא שיחקתי אצלו ועכשיו באה תקופה חדשה".


מאוריסיו. "כמעט ולא שיחקתי אצל המאמן הקודם" (לירון מולדובן)

הקשר גדי קינדה היה הבולט בקבוצתו ובמשחק נכח סקאוט של מכבי תל אביב, שעוקבת אחריו תקופה ארוכה ותנסה לרכוש אותו בינואר או לכל המאוחר בקיץ הבא. בקבוצה ציינו כי המהלך של קינדה ובישול השער במסירת ראבונה הוא המבצע המרהיב של השבת. קינדה אמור לקיים שיחה עם הצוות המקצועי כדי שימנע מוויכוחים עם השופט ושחקני היריבה ויתעסק במנהיגות.

גורם בקבוצה החמיא לקשר וטען: "המסירה של קינדה לגול הייתה דבר שרואים רק בנוסח של מסי, מראדונה ורונאלדו. קינדה יהיה הדבר הבא בנבחרת ישראל".


קינדה מהתל בשחקני אשקלון. מכבי ת"א עוקבת (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי