מרסלו מחוץ לסגל בני יהודה לקראת מכבי תל אביב

מרסלו
מרסלו | מאור אלקסלסי

הקשר ברזילאי המאכזב ייעדר מהדרבי הקטן (20:15, ספורט1), ויישאר מחוץ לסגל בפעם השנייה ברציפות גם אליאל פרץ ייעדר מהמשחק. אבוקסיס מתלבט בין ולסקיס לבוזגלו בחלק הקדמי

(גודל טקסט)

בני יהודה תתארח הערב (ראשון, 20:15, ספורט1) אצל מכבי תל אביב ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי, אחרי שני ניצחונות רצופים נגד הפועל רעננה, בגביע הטוטו ובמחזור הליגה האחרון, שנערך לפני פגרת הנבחרת. לקראת המשחק נגד הצהובים, דובר לא מעט על חמשת המושאלים, יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה, אליאל פרץ ומרסלו הברזילאי, שעשו העונה את הדרך מקריית שלום לבני יהודה.

לספורט1 נודע הבוקר, כי שניים מהמושאלים, אליאל פרץ ומרסלו, נותרו מחוץ לסגל של יוסי אבוקסיס, ולא נכללים ב-18 שירשמו בטופס למשחק הערב. עבור מרסלו מדובר במשחק ליגה שני ברציפות, שהוא מחוץ לסגל, דבר המעיד על מעמדו המקצועי המעורער בקבוצה. גם במשחק גביע הטוטו נגד רעננה, הוא נכלל בסגל, אך לא שותף כלל, למרות חמישה חילופים שביצע המאמן במשחק.

כזכור, נרכש הקשר בעונה שעברה על ידי מכבי תל אביב, בסכום של 1.6 מיליון דולר, לא הרשים בלשון המעטה וכמעט שלא שותף במדי הצהובים. בתחילת העונה הנוכחית הוא הושאל כאמור לבני יהודה, על פי ההערכות, כחלק מעיסקת השאלתו של הקשר יונתן כהן. הברזילאי פתח בהרכב במשחק הליגה נגד הפועל עכו, לפני שני מחזורים, וטעות חמורה שלו בהגנה, הובילה לשער השוויון של העכואים. הקשר הוחלף באותו משחק בתחילת המחצית השנייה, ולמעשה נמחק מהרוטציה של אבוקסיס.

על פי שני האימונים האחרונים של הקבוצה, מסתמן כי אבוקסיס יחזור הערב, למערך של שלושה בלמים במרכז ההגנה, כאשר פז בן ארי הצעיר, צפוי לפתוח יחד עם עאיד חבשי ודן מורי. סתו פיניש ורועי גורדנה יפתחו בקישור, כאשר יונתן כהן ומאוויס צ'יבוטה תורגלו בחלק הקדמי. ההתלבטות היחידה שהייתה לאבוקסיס, היא בין אלמוג בוזגלו שהחלים מפציעה ובין נריוס ואלסקיס, שפתח לא טוב את העונה, אך כבש פעמיים ברציפות בשני משחקי הנצחון נגד רעננה. על פי התרגול באימון המסכם נראה כי הליטאי יהיה זה שיקבל בסופו של דבר, את חולצת ההרכב.


שוב מחוץ לסגל. מרסלו (מאור אלקסלסי) 

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, דן מורי, עאיד חבשי, בן תורג'מן, סתו פיניש, רועי גורדנה, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס (אלמוג בוזגלו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי