הפועל רעננה פיטרה את גיא לוי: "מאמן הוא לא קוסם"

גיא לוי
גיא לוי | עדי אבישי

אחרי ה-3:1 הכואב מול הפועל ב"ש, נועלת הטבלה נפרדה ממאמן שני העונה. לוי: "פעם ראשונה שאני מפוטר בגלל שאני מקצועי". קורצקי ורפואה מועמדים. איגוד המאמנים פרסם הודעה חריפה: "ההתנהלות מבזה"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה הודיעה היום (ראשון) על סיום דרכו של גיא לוי כמאמן הקבוצה. ההחלטה על סיום דרכו של המאמן הגיעה אחרי ה-3:1 מול הפועל באר שבע אמש, שהותיר את הקבוצה מהשרון במקום האחרון בטבלה. מדובר במאמן השני שרעננה מפטרת מאז פתיחת העונה. כזכור, דודו אברהם עזב את רעננה אחרי ההפסד למכבי חיפה. מאז גיא לוי ספג שלושה הפסדי ליגה וגם הודח מגביע הטוטו מול בני יהודה. 



אחרי אברהם, שרון מימר, קובי רפואה, אלי כהן, ראובן עטר וז'אירו סבירסקי שפוטרו, גיא לוי הצטרף לרשימה אחרי שהקבוצה שלו כבשה רק ארבעה שערי זכות, וספגה 16, ההגנה החלשה ביותר בליגת העל. כזכור, רעננה צברה רק נקודה בודדת המאכזבת משבעה משחקי ליגה. כבר בתחילת החודש ברעננה חשו אכזבה גדולה מתפקודו של גיא לוי, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ופנו לרפואה בתקווה כי יחליפו. בינתיים עדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים במחזור הקרוב מול הפועל עכו.   


את אימון הבוקר העביר דני בונדר, עוזר המאמן, ובאותו הזמן נכנס לשיחה גיא לוי עם אחד מבעלי הקבוצה אשר אלון. לאחר השיחה לוי נפרד מהשחקנים שמבחינתם היו בהלם והופתעו מהמהלך.


גם לוי עצמו הופתע ואמר לשחקנים בשיחת הפרידה כי לדעתו הוא היה מצליח לייצב את הקבוצה. בינתיים מי שמועמד להגיע לקבוצה הוא מנחם קורצקי, שהוזכר כמועמד גם אחרי פיטוריו של דודו אברהם. על אף האמור לעיל הסיכויים שקובי רפואה אכן ימונה אינם גבוהים. במצב הקיים ברעננה מחפשים מוטיבטור ורפואה וקורצקי מתאימים לפרופיל הזה.



עוד מפוטר בליגת העל. גיא לוי (עדי אבישי) 


איגוד המאמנים הוציא הודעה חריפה על ההתנהלות וכתב בין השאר: "אנו מגנים את ההתנהלות של הקבוצה. היא מבזה את המאמנים. הטיפול בעניינו של דני בונדר הועבר ליועץ המשפטי של האיגוד. בונדר לא יכול לשמש כמאמן בליגת העל. הם לוקחים את החוק לידיים".





תגובת הפועל רעננה לא איחרה להגיע: "איגוד המאמנים מצא את הקורבן התורן – דני בונדר, שחקן הנבחרת לשעבר….".



איגוד המאמנים מצא את הקורבן התורן: דני בונדר, כן – שחקן הנבחרת לשעבר והמאמן שהביא, בעונתו הראשונה בתפקיד, גביע וסגנות אליפות לנוער של רעננה

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) October 15, 2017


שעות ספורות לאחר ההודעה פרסם המאמן המפוטר בחשבון הפייסבוק וכתב בין השאר: "איני כועס על אף אחד ואין לי טענה לאיש. אני לא מאשים אף אחד. בפעם הראשונה בקריירה פוטרתי כי אני מאמן מקצועי, יסודי ומסודר שמבין כדורגל. כרגע זה לא הזמן להצהיר לגבי עתידי, האם אחזור לאמן או לא".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי