תורג'מן: אנחנו לא פוסלים את האפשרות לזכייה באליפות

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | צילום: ערן לוף

חלוץ הפועל חיפה ל-103FM: "הכל מתוקתק במועדון". על מכבי חיפה: "חילופי המאמנים פוגעים בביטחון של השחקנים שם", על הנבחרת: "אם יגיע זימון אשמח מאוד"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה נמצאת בתוך חלום. האדומים מהכרמל המשיכו אמש (שבת) את היכולת הנפלאה מתחילת העונה עם 0:4 מוחץ על הפועל עכו. אלון תורג'מן, שכבש שלושער אדיר, סיפר ל-103 על התחושות האישיות והמטרות.

היכולת האישית: "בעונה שלי במכבי חיפה שכבשתי 15 שערים זה היה משהו די נדיר, בלי פנדל וגול במשחק. עכשיו שיניתי קצת את השיטה שלי".

ההתנהלות במועדון: "המועדון היה מסודר כל זמן מבחינת תשלומים לפי מה שהבנתי. תמיד הכל היה מתוקתק שם. מסביב אולי היו דברים שונים, היום יש שמחה בחדר ההלבשה וכולם מגיעים שמחים לאימונים ולמשחקים. זה כנראה אחד המרכיבים להצלחה שלנו".

הסיכויים לאליפות: "אנחנו לא פוסלים את זה, אבל לא מדברים על זה. אנחנו מתקדמים לאט לאט. בעזרת השם נבטיח הישארות וניקח את הפועל חיפה למקום יותר טוב ממה שהיה רגיל בעונות הקודמות".

כמות האוהדים: "אתמול הגיעה כמות אוהדים יותר מכפול מהשיא בעונה שעברה. ככל שאנחנו מציגים כדורגל יותר טוב ומתקדמים, כמות הקהל עולה. זה לא משהו רגיל ש-4,000 אוהדים אדומים מגיעים לסמי עופר".

אלון תורג'מן. לא פוסל אפשרות לאליפות (ערן לוף)
אלון תורג'מן. לא פוסל אפשרות לאליפות (ערן לוף)

עומק הסגל: "יש לנו 13-14 שחקנים מובילים וחזקים בהרכב ובספסל, יש גם שחקנים צעירים שנותנים הכל. בינתיים זה מספיק, אבל אם נצטרך עוד חיזוק אני בטוח שניר קלינגר והצוות יעשו מה שהם צריכים לעשות. זה הסגל שיש ואיתו נצטרך לעבוד".

הגיבוש: "מהרגע הראשון שהגעתי לקבוצה נתנו להרגיש כמו משפחה אחת גדולה וזה אחד הדברים שמאחד אותנו. אין אצלנו קרבות אגו, כולם אוהבים אחד את השני ומשחקים למען השני".

אלון תורג'מן. הכל מתוקתק אצלו (ערן לוף)
אלון תורג'מן. הכל מתוקתק אצלו (עדי אבישי)

על מכבי חיפה: "היו חילופי מאמנים וכל מאמן מביא איתו את השחקנים שלו, הביטחון נפגע ולכן קשה להסתדר. רואים ששחקנים ומאמנים מתחלפים, ואני לא באמת יודע מה לא הולך שם כי באמת יש סגל טוב. אני לא מתעסק בהם, טוב לי בהפועל חיפה וזה פחות מעניין אותי".

נבחרת ישראל: "אני מקווה להמשיך ביכולת הזו באופן האישי והקבוצתי. אם יגיע זימון אני יותר מאשמח".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי