שובל גוזלן מתוסכל: כנראה שלא אשן בימים הקרובים

שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה | דני מרון

חלוץ עירוני קריית שמונה היה מאוכזב לאחר הפנדל וההחמצות ב-0:0 מול בני סכנין, סילבס ניסה לעודד אותו. ניצן: "השנה אנחנו יותר מסודרים מהעונה הקודמת, מגיעים עם תוכנית לכל משחק". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בעירוני קריית שמונה לא יודעים כיצד לקבל את התיקו הביתי אמש (ראשון) מול בני סכנין (0:0). מצד אחד הקבוצה שיחקה את אחד ממשחקיה הטובים העונה והגיעה למספר רב של מצבים ובראשם פנדל אותו החמיץ שובל גוזלן, ומצד שני הקבוצה לא הצליחה לכבוש ואיבדה עוד שתי נקודות בבית.

"עשינו הכול נכון חוץ מלהכניס את הכדור לשער" אמרו במועדון הצפוני. מי שיצא השחקן המאוכזב ביותר הוא החלוץ שובל גוזלן שפרט לפנדל החמיץ עוד שני מצבים קורצים. במועדון עודדו את החלוץ בסיום שבעצמו אמר: "כנראה שלא אשן בלילות הקרובים". המאמן חיים סילבס שוחח עם החלוץ בסיום ועודד אותו. "שובל הביא לנו הרבה נקודות העונה ועוד יביא לנו נקודות ככה שהכול בסדר", אמרו בקריית שמונה.

מי שהיה אמור לפתוח, אך נותר מחוץ לסגל הוא הקשר עידו דוידוב שחלה ונשאר בבית. איסמעיל ריאן קיבל הזדמנות בהרכב במקומו. סילבס בחר להשאיר בתחילת המשחק את החלוץ נייג'ל האסלבנק על הספסל והאחרון עלה רק במחצית השנייה. "הצוות המקצועי בוחר את ההרכב ספציפית לכל משחק ומשחק ועל פי האימונים במהלך השבוע", אמרו במועדון.

שוער הקבוצה איתמר ניצן אמר בסיום: "היה לנו משחק טוב והגענו להרבה מצבים אבל לצערנו זה לא נכנס. אני חושב שזה יתאזן בעתיד והכי חשוב עבורנו זה להמשיך ולהתקדם ממשחק למשחק. אנחנו נראים טוב במשחקים האחרונים וסובלים מחוסר מזל בהתקפה אבל זה יסתדר. המטרה שלנו נותרה להיות בפלייאוף העליון ואנחנו עוד נהיה שם". השוער התייחס גם לשינוי בין העונה שעברה לעונה הנוכחית: "אני חושב שיש הרבה יותר סדר וארגון. אנחנו מגיעים לכל משחק מוכנים עם תוכנית משחק מסודרת ולכן אנחנו אופטימיים לגבי המשך הדרך. צריך לזכור שיש לנו קבוצה חדשה לחלוטין שהשתנתה בקיץ עם צוות מקצועי חדש אבל הכול נראה מצוין".

שחקני עירוני קריית שמונה. העונה יש תוכנית משחק (דני מרון)
שחקני עירוני קריית שמונה. העונה יש תוכנית משחק (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי