עמיר תורג'מן: למדתי במכבי ת"א שהכול חייב להיות מקצועי

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מאמן מ.ס אשדוד התראיין לאתר הרשמי: "אני מזהה את הבעיות ועובד עם השחקנים כדי לפתור אותן. חסר לנו בלם מנוסה". ג'ראפי צפוי לחזור להרכב במשחק מול הפועל באר שבע בעוד כשבועיים

(גודל טקסט)

אחרי הבכורה של עמיר תורג'מן על הקווים והנקודה היקרה, מ.ס. אשדוד תשוב מחר (שלישי) לאימונים לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת. הבשורה המשמעותית ביותר עבור הקבוצה היא חזרתו של יואב ג'ראפי לאימונים בסוף השבוע. השבר בידו של השוער אוחה והוא עשוי לשוב להרכב הקבוצה לקראת המשחק בעוד שבועיים מול הפועל באר שבע.

תורג'מן ועוזרו, ארז בלפר, מתכננים לבצע מספר שינויים בהרכב לקראת הכתומים. אמש עקב הצוות המקצועי אחרי המשחק של בני יהודה מול מכבי תל אביב, ובאשדוד מבינים כי יוסי אבוקסיס ישחק מולם במערך התקפי הרבה יותר מאשר מול סגנית האלופה.

אדילסון באהיה, שאכזב מול הפועל אשקלון, עשוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת חן עזריאל. רועי בקל זכה למחמאות, כמו גידי קינדה הנהדר. האחרון גם התבקש לשמור על ריכוז: "גדי היה יכול לספוג אדום אחרי הוויכוח עם השופטים ושחקני אשקלון", הסבירו.


יחזור מול האלופה? ג'ראפי (דני מרון) 

תורג'מן: לאט לאט אכניס דברים מתפיסת העולם שלי
המאמן עמיר תורג'מן סיפר לאתר הרשמי של המועדון על ההתאקלמות והמטרות להמשך: "למדתי במכבי תל אביב שהכל חייב להיות מקצועי עד הפרטים הקטנים ביותר. ברגע שיש סדר וארגון, אז גם אם בימים מסוימים לא כל כך הולך, בסופו של דבר זה מסתדר והולכים קדימה. הסדר יכול להיות בפרטים הכי קטנים ובדברים הכי גדולים. הגעתי למועדון מסודר ולאט לאט אכניס גם דברים מתפיסת העולם שלי וניקח את המועדון עוד כמה צעדים קדימה".

הסיבה שלא הגיע לאחר עזיבת בן שמעון והבעיות: "לא הסתדרו הדברים לפני חודשיים ואני שמח שעכשיו הם כן הסתדרו. ראיתי את הקבוצה לא מעט, גם במשחקים וגם ניתוחי וידאו, ואני חושב שיש קבוצה טובה ועם פוטנציאל טוב, אבל צריך לגבות את זה ביכולת במשחקים ואני מקווה שהפוטנציאל יבוא לידי ביטוי וימומש. חסרים דברים מסוימים ועם כל אימון שעובר אני מצד אחד מזהה את הבעיות ומצד שני עובד עם השחקנים כדי לפתור אותן".

עמיר תורג'מן. הכל צריך להיות מקצועי (לירון מולדובן)
עמיר תורג'מן. הכל צריך להיות מקצועי (לירון מולדובן)

הרצון לחיזוק: "חסר לנו בלם נוסף, שיוכל להתמודד על מקום בהרכב ולהשלים רביעיית בלמים בסגל. אני אוהב שיש תחרות ושיש שני שחקנים על כל עמדה. צריך בלם עם ניסיון, שיביא קצת מנהיגות בקו האחורי. כרגע מתאמן איתנו עידן מקדש שהוא שחקן חופשי, ובימים הקרובים נקבל החלטה אם לצרף אותו לסגל".

התחושות כמאמן ראשי בליגת העל: "אני מחויב לשחקנים מבחינת המערכת. הייתי שנתיים ברמלה ועוד חמש שנים בקבוצת הנוער במכבי תל אביב עם תנאים של קבוצת בוגרים לכל דבר. כאן, עם השחקנים צריך להתנהג קצת יותר בכבוד, אבל גם יותר לדרוש מהם כי הם ברמה יותר גבוהה. יש גם הבדל עצום מבחינת המדיה. הספקתי בכמה ימים להבין שהמדיה היא חזקה ודומיננטית, אבל צריך לעשות את ההפרדה בין החלק המקצועי לבין המדיה, כי כל אחד בסופו של דבר עושה את העבודה שלו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי