מכבי ת"א יצאה לאסטנה ללא 6 שחקנים בכירים, סושיץ' יפתח?

טינו - סוון סושיץ'
טינו – סוון סושיץ' | עדי אבישי

סגנית האלופה רוצה להשיג ניצחון ראשון העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית מול הקזחים (חמישי ב-18:00, שידור ישיר בספורט1), וחכרה מטוס לטובת הטיסה הארוכה, אליה הצטרפו כעשרה אוהדים. גם בלקמן בתמונת ה-11

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יצאה לקזחסטן לקראת המשחק ביום חמישי נגד אסטנה, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית (18:00, שידור ישיר בספורט1). סגנית האלופה שכרה מטוס לטיסה שאורכה שש שעות, כשעם הקבוצה יצאו כעשרה אוהדים.

בארץ נשארים הקשר הספרדי חוסה רודריגס, שאינו רשאי לשחק באירופה וסובל מקרע במיניסקוס, פציעה שתוביל להמשך היעדרותו. גם ברק יצחקי וארון שוינפלד נותרו בישראל, כמו גם דור מיכה, אייל גולסה ואלי דסה הפצועים. לטיסה צורפו אילון אלמוג ותומר אלטמן.

מכבי תל אביב קיימה אתמול (שני) אימון קל על דשא סינטטי עליו תשחק נגד אסטנה, אימון בו השתתפו אופיר דווידזאדה ויצחקי שהיו חולים בסוף השבוע והתאוששו לאחר שנעדרו מהמשחק נגד בני יהודה. הקבוצה תקיים מחר את האימון היחיד בחו"ל לקראת המשחק נוסף על מסיבת עיתונאים.

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב. שוינפלד נותר, השאר יצאו לאסטנה (דני מרון)

המגן/קשר אבי ריקן אמר: "אנחנו לא עוסקים במשחק בשבוע הבא נגד הפועל באר שבע ומתכוננים רק לאסטנה שהיא קבוצה חזקה מאוד. יש לנו נקודה אחת בלבד משני המשחקים שנערכו וחשיבות המשחק ברורה לכולנו". ההרכב של ג'ורדי קרויף יוחלט רק מחר בתום האימון וצפויים בו מספר שינויים כשדווידזאדה ישוב לעמדת המגן השמאלי וטינו סושיץ' עשוי לשחק בקישור. ניק בלקמן מתמודד על מקום בהרכב עם עומר אצילי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי