בהפועל אשקלון הודיעו: כניסה חינם לאזרחים ותיקים בשבת

שחקני אשקלון חוגגים
שחקני אשקלון חוגגים | אודי ציטיאט

יוזמה מבורכת של הדרומיים לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה, כחלק מחודש האזרח הוותיק. מלכה ולוגסי בתמונת ההרכב לקראת שבת

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית ביום ראשון הקרוב מול מכבי פתח תקווה, במטרה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שתי תוצאות תיקו (מכבי תל אביב ו-מ.ס אשדוד). בקבוצה יודעים ששלוש נקודות יכולות לפתוח פער של עשר נקודות מהקו האדום כבר אחרי שמונה מחזורים.

"זה כבר לא צחוק, זו הזדמנות טובה", התייחסו בקבוצה לאפשרות הזו. המאמן יובל נעים יאלץ להסתדר עם סגל מעט חסר כאשר החלוץ הניגרי גודנס אג'אי סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וצפוי לחזור לפעילות רק בעוד כשבוע וחצי. את אג'אי יחליפו אחד מהשניים – הקשר ההתקפי שון מלכה או הקשר האחורי מושיקו לוגסי. מלכה החליף את השחקן בן ה-23 מול אשדוד במחצית, עשה עבודה טובה והיה חלק חשוב בחזרה של הקבוצה מפיגור 1:0 ל-1:1.

במקרה שנעים יחליט לפתוח עם לוגסי, מירקו אורמוש, שעשה עבודה טובה בתפקידו במרכז המגרש (שלושה שערים) יוסט לאגף. נעים כזכור יחסר גם שחקן מפתח נוסף בהתקפה, את טל איילה המורחק. במרכז ההגנה ימשיך להיעדר ברניסלב יובאנוביץ', שסובל מפציעה בשריר התאומים. מי שיחזור לסגל הוא הקשר רודי חדד, שסיים לרצות עונש הרחקה של שלושה משחקים. בנושא אחר, בקבוצה החלו לצאת ביוזמה לכבוד "חודש האזרח הוותיק". כל אדם שיגיע לקופת האצטדיון בראשון עם תעודה של אזרח ותיק יזכה להיכנס חינם למפגש מול שחקניו של שרון מימר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי