מתח במכבי ת"א: "הפסד ישים אותנו בבעיה לקראת ההמשך"

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | צילום: מכבי ת"א - האתר הרשמי

הצהובים דרוכים לקראת המשחק החשוב מול אסטנה בליגה האירופית (18:00, ספורט1). האזהרות של קרויף, הדשא הסינטטי, ההתלבטות בהתקפה והאמונה באלירן עטר ("שער אחד והכל ישתחרר אצלו")

(גודל טקסט)

15 אלף אוהדים צפויים להגיע הערב (חמישי, 18:00, ספורט1) למגרש באסטנה לצפות בקבוצה המקומית משחקת מול מכבי תל אביב במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית.

שחקני הקבוצה הודו שלא יהיה קל לתרגל לדשא הסינטטי, למרות ההכנות של הצוות המקצועי, וגורם המקורב למועדון סיפר שגם קבוצות גדולות כמו אתלטיקו מדריד, בנפיקה ליסבון וסלטיק התקשו באסטנה ארנה.

המאמן ג'ורדי קרויף הזהיר את השחקנים במיוחד מצמד החלוצים ג'וניור קאבאנגה ופטריק טמווסאי והורה לשרן ייני לסייע לבלמים בשמירה על השניים. ההולנדי גם הכין את שחקניו לעובדה שהמאמן הבולגרי של היריבה וידידו הטוב, סטנימיר סטוילוב, אוהב לשנות מערכים במהלך המשחק.

הצהובים רואים במשחק מול הקזחים מפתח במאבק על המקום השני בבית והכרטיס לשלב הבא. "תיקו או ניצחון יעשה טוב מקצועית ומוראלית לקראת המשחק ביום שני בטרנר נגד הפועל באר שבע. הפסד לעומת זאת יותיר סיכוי נמוך להמשך הדרך בליגה האירופית".

המגרש באסטנה. קבוצות גדולות נפלו פה (מכבי ת
המגרש באסטנה. קבוצות גדולות נפלו פה (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

קרויף יודיע לשחקנים מי ה-11 שיפתחו רק לאחר האסיפה המסכמת לפני היציאה מבית המלון לאצטדיון. מסתמן שהקשר דור פרץ עשוי לרדת לספסל ובמקומו אמור לשחק טינו סוון סושיץ' שאינו מצליח להיכנס להרכב ולהשפיע על מרכז המגרש. בקבוצה מצפים מהקשר כריסטיאן באטוקיו ליותר פעילות באזור השער של היריבה וגם סוף סוף לשער ראשון במדים הצהובים.

במועדון גם מצפים לשער הראשון של אלירן עטר ובטוחים כי כדור ראשון ברשת מצדו של החלוץ ישחרר אצלו את הלחץ. עטר, עומר אצילי, וניק בלקמן נאבקים על שני מקומות בהרכב לצדו של וידאר קיארטנסון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי