יש רכש: סידני דה פרייאטס הברזילאי חתם בהפועל רעננה

סידני דה פרייאטס (פייסבוק רפי שמואל)
סידני דה פרייאטס (פייסבוק רפי שמואל) | אתר רשמי

הקשר, שנבחן לאחרונה והרשים, הגיע כשחקן חופשי ובעברו שיחק בבוטאפוגו. שוקרני לקראת הפועל עכו (שבת, 18:00): המשחק חשוב מאוד להמשך העונה". המנכ"ל גיל קופר: "הקבוצה עברה טלטלות העונה"

(גודל טקסט)

בצל החיפושים הקדחתניים אחר מאמן חדש, בהפועל רעננה ערכו גם הבוקר (חמישי) אימון לקראת הקרב החשוב בשבת (18:00) מול הפועל עכו בחוץ.

בינתיים, מאמן חדש אין אבל רכש יש. הקבוצה החתימה את הקשר האחורי מברזיל סידני דה פרייאטס (23). האחרון הגיע כשחקן חופשי וחתם עד סוף העונה עם אופציה לשלוש נוספות, באמצעות סוכן השחקנים רפי שמואל. דה פרייאטס נבחן בקבוצה לאחרונה והרשים. קבוצתו האחרונה בברזיל הייתה אתלטיקו קטאלנו, ובעבר שיחק אף במועדון הפאר בוטאפוגו.

המנכ"ל גיל קופר, התייחס למצב: "הקבוצה מתכוננת למשחק מאוד משמעותי בנקודת הזמן הנוכחית. אנחנו מבינים שהמשחק המול הפועל עכו יכול לקבוע לנו את המשך העונה, ואנחנו מתייחסים אליו בכובד ראש ומאמינים שהקבוצה נמצאת בתחילתה של דרך חדשה".

ההכנות: "האימונים היו השבוע בקצב מאוד גבוה. אנחנו מרגישים פה אווירה של מוטיבציה, של אנרגיות חדשות ושל התחדשות. אנחנו מקווים שהשחקנים יוכלו להביא את זה למשחק, כי בסופו של דבר שם אנחנו נמדדים".

המטרות: "כרגע אנחנו צריכים להביא כמה שיותר נקודות, וזה רק דרך המשחק הקרוב. הקבוצה עברה מספר טלטלות מתחילת העונה. אנחנו מקווים שדרך ניצחון נוכל לייצב את הקבוצה, כי זה הדבר הכי חשוב כרגע".

גיל קופר.
גיל קופר. "חייבים כמה שיותר נקודות" (דני מרון)

הקשר רועי שוקרני דיבר גם הוא: "המשחק מול הפועל עכו הוא משחק מאוד חשוב עבורנו השחקנים ועבור המועדון כמובן. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה שתיתן לנו אוויר וביטחון להמשך הליגה בטח שמדובר במפגש ישיר מול קבוצה שנמצאת ממש מעלינו בטבלה. יש פה חבורה של גברים ושחקנים טובים ואני בטוח שנוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

על המאמן הזמני דני בונדר שיעמוד מאחורי הקווים: "אנחנו מברכים אותו ומאמינים בו, מתחילת הדרך כל הקבוצה והצוות המקצועי נמצאים ביחד ממש כמו משפחה. אין לי ספק שהבחירה בדני כמאמן, לפחות בצורה זמנית, היא  בחירה ראויה וטובה גם לאור היכולות של דני וגם בשל כל הזעזועים האחרונים".

רועי שוקרני. מאמינים בדני בונדר
רועי שוקרני. "מאמינים בדני בונדר" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי