ג'ראפי שב להתאמן, בהייה הוצא מאימון מ.ס. אשדוד

ג'ראפי
ג'ראפי | אודי ציטיאט

השוער, שנעדר בשבועיים האחרונים בשל השבר שלא אוחה, ימתין להחלטות מהצוות המקצועי והרפואי. הקשר התווכח במהלך האימון, אך יישב את העניין עם תורג'מן. המאמן מעוניין בשני זרים ושחקן ישראלי חופשי

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד המשיכה היום (חמישי) בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שבת באצטדיון המושבה. המשימה של המאמן עמיר תורג'מן היא להוביל את הקבוצה לניצחון ראשון העונה, לאחר שבמשחק הבכורה שלו בקבוצת נעוריו השיג נקודה ב-1:1 נגד הפועל אשקלון.

תורג'מן אמור להחליט בימים הקרובים האם להחתים את הבלם עידן מקדש, המתאמן בקבוצה ומחזיק בכרטיס שחקן חופשי. מקדש היה שותף בעונת העלייה של מ.ס. אשדוד, אך שוחרר ונדד בליגה הלאומית. בקבוצה מקווים לצרף שני שחקנים זרים ושחקן ישראלי עם כרטיס חופשי.

השוער יואב ג'ראפי שב אתמול לאימונים, לאחר הפסקה של כשבועיים בשל השבר שלא אוחה. רק בהמשך האימונים בשבוע הבא, תתקבל החלטה משותפת של הצוות המקצועי והרפואי על מועד שובו אל בין הקורות.

השוער ירדן קרישטול ימשיך להיות השוער הראשון גם במשחקים נגד בני יהודה וגם נגד הפועל באר שבע. מי שגם כן חזר לאימונים הוא החלוץ חן עזריאל, שהחלים ממחלת השפעת.

עמיר תורג'מן. מקווה להשיג ניצחון ראשון העונה (אודי ציטיאט)
 עמיר תורג'מן. מקווה להשיג ניצחון ראשון העונה (אודי ציטיאט)

דקות ספורות לסיום האימון, אדילסון בהייה עצר את האימון והתלונן בפורטוגזית, אך אף אחד לא הבין אותו והוא הוצא מהאימון. לאחר מכן, הסביר בשיחה סגורה עם תורג'מן בנוכחות מתורגמן, יושבו ההדורים כשהקשר הסביר שהוא מעדיף לשחק בעמדה שלו בצד ימין. בתגובה אמר המאמן לשחקן שאם יש לו בקשות, הוא מוזמן להפנות אותן אליו באופן אישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי