גינסארי: לא מפריע שכץ מעורב, גם במולדובה היה בעלים כזה

ראדו גינסארי
ראדו גינסארי | ערן לוף

חלוץ המוליכה הוסיף: "יש בהפועל חיפה תנאים מצוינים ומאמן שמכין אותנו בצורה הכי טובה". על המשחק מול סכנין (ראשון 20:15, ספורט1): "יותר חשוב לי לנצח מאשר לכבוש"

(גודל טקסט)

 "יש בהפועל חיפה תנאים מצוינים והמאמן מכין אותו בצורה הטובה ביותר בכדי שנצליח ולכן מגיעות גם תוצאות טובות", כך אמר ראדו גינסארי, חלוץ המוליכה לקראת המשחק ביום ראשון (20:15, שידור ישיר בספורט1) בעכו מול בני סכנין, "יואב כץ בעלים מעורב אבל גם במולדובה היה לי בעלים כזה. אנחנו מרגישים שהוא תמיד איתנו ודואג לנו וזה מאוד חשוב לנו".

לגבי משחק החוץ מול סכנין אמר החלוץ המולדבי: "לי יותר לחשוב נצח עם הקבוצה מאשר לכבוש. כמובן שאם זה בא ביחד אז זה עוד יותר משמח. סכנין קבוצה מאורגנת ולוחמת אבל כמו שכץ תמיד אומר גם אנחנו 'ילדים רעים' וגם אנחנו מאורגנים ונרצה לחזור הביתה עם תוצאה טובה". גינסארי סירב להתייחס לעתידו ואמר: "אני לא חושב על קבוצות אחרות כאשר יש לי חוזה. אין טעם לדבר על זה עד לסיום החוזה שלי בחיפה".

במהלך האימון אתמול (חמישי) החל המאמן ניר קלינגר בהכנות טקטיות למשחק והדגיש את החלק ההתקפי של סכנין שכולל את שלומי אזולאי, ישראל זגורי ופיראס מוגרבי. מסתמן כי קלינגר אינו צפוי לבצע שינוי בהרכב שהביס 0:4 בשבת שעברה את הפועל עכו. גינסארי ימשיך לקבל קרדיט בחוד ואילו מקסים פלקושצ'נקו יפתח בקישור.

ובעניין אחר, בסביבתו של החלוץ מהראן לאלה מקווים כי תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף יירד מהסעיף לפיו אסור לשחקן לשמש בכל תפקיד אחד בקבוצה מאשר כדורגלן בזמן העונש. פרקליטו של לאלה, עו"ד אייל יפה ציין בדיו בביהמ"ש שהאיסור הנ"ל פוגע בחופש העיסוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי