מלכה עשוי להחליף את איילה, ניניס יישאר מחוץ לסגל של מימר?

רמזי ספורי
רמזי ספורי | לירון מולדובן

בהפועל אשקלון נחושים לחזור אל מסלול הניצחונות מול מכבי פ"ת (ראשון, 19:00), גם ספורי צפוי להשתלב בקישור של נעים. היווני עשוי לשלם את המחיר, ארבייטמן עשוי להחליף את טאדה המורחק

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון משלימה את הכנותיה למשחק מחר (ראשון, 19:00) באצטדיון סלה מול מכבי פתח תקווה. שבוע ההכנות לא היה קל עבור המאמן יובל נעים שכן הפציעות של מספר שחקנים מנעו ממנו לתרגל הרכב כמו שצריך. כזכור, ברניסלב יובאנוביץ' (שריר התאומים), גודנס אג'אי (קרע קטן בשריר הירך האחורי) לא יהיו כשירים להתמודדות.

רשימת הפצועים התארכה באימון המסכם כשהמגן אלעד גבאי סובב את הברך באימון והוא בספק גדול לקראת המשחק. במקרה שכזה עשוי עודד גביש להיכנס להרכב להופעת בכורה כשאבי מלכה יוסט לעמדת המגן הימני. גם המגן השמאלי, עוז ראלי, במצב לא משביע רצון אחרי שפספס את האימון עקב מחלה. חדד, שיחזור מעונש הרחקה, ערך אימון חלקי עקב כך שגם הוא לא מרגיש טוב.

רמזי ספורי, שלא התאמן בצורה סדירה במהלך השבוע, צפוי לעמוד לרשותו של נעים ואף לפתוח ב-11. גם טל איילה המורחק לא יהיה בסגל. אחד מהשניים, שון מלכה או מושיקו לוגסי ייכנסו להרכב, כשאם יהיה זה לוגסי אז מירקו אורמוש יהיה זה שיוסט לאגף. במרכז ההגנה מי שישחקו יהיו אבי מלכה וטל מכלוף, הצמד הקבוע במשחקים האחרונים. מי שעוד עשויים לפתוח בהגנה הם מירקו אורמוש (צד ימין) ושי חדד (צד שמאל). האחרון אמור להחליף את ראלי אם לא יהיה כשיר. מי שיחזור לעמוד לרשות צוות האימון הוא רודי חדד, שסיים לרצות עונש ההרחקה בן שלושה משחקים. 

הניצחון של אשדוד על בני יהודה הכניס את אשקלון לדריכות גבוהה עוד יותר. "זה משחק סופר חשוב. ברור שחייבים לנצח", אמרו בקבוצה, שלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים והשיגה שתי תוצאות תיקו רצופות. אל המשחק, אליו ייכנסו אזרחים ותיקים בחינם, עשויים להגיע כ-3,000 אוהדים מקומיים.


סומכים עליו. ספורי (לירון מולדובן)

במכבי פתח תקווה השלימו את ההכנות לקראת אשקלון והם מודעים לכך כי הגיע הזמן לקחת את הנקודות, אחרי שגרפו מחמאות מול מכבי חיפה. הקבוצה תצא בשעות הבוקר למלון באשקלון. שרון מימר זימן 18 שחקנים לסגל במטרה לשמור על מתח בריא, כאשר רק מחר ינופה אחד. הבשורה הגדולה מהמשחק תהיה הוצאתו מחוץ לסגל של סוטיריס ניניס, שהגיע בקול תרועה רמה לקבוצה ובקבוצה לא אהבו את הגישה שלו לאחר שלא שיחק בשבוע שעבר.  בקבוצה הבהירו לגבי ניניס: "הוא פחות מפוקס באימונים וכאן לא משחקים שחקנים בגלל השם שלהם. כדי לחזור להרכב הוא יצטרך להתאמץ".

המאמן יערוך שינוי אחד בלבד בהרכב מזה שסיים בתיקו מול מכבי חיפה, כאשר שלומי ארבייטמן יפתח במקומו של גרגורי טאדה המורחק ואילו יובל אבידור ימתין להזדמנות שלו מהספסל. יובל שבתאי, שחזר להתאמן באופן מפתיע, צפוי להיות בסגל.

הרכבים משוערים: 
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, טל מכלוף, עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רודי חדד, שון מלכה (מושיקו לוגסי), רמזי ספורי, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, עידן אדהנני, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומריו פירס, יניב בריק, מנור סולומון,לידור כהן, שלומי ארבייטמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי