למרות האכזבה והמחאה: גיא לוזון צפוי להמשיך בתפקידו

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

מעמדו התערער לאחר ה-2:1 מול בית"ר, אך יעקב שחר לא ממהר לפטרו. האוהדים מחו: "לא רוצים את לוזון בחיפה". המאמן: "אם זה היה כדורסל, היינו מנצחים ב-20 הפרש". קליימן :"מקווים לסיים במקום ה-1"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים טיפסה הערב (שבת) זמנית למקום הראשון בטבלה לאחר שניצחה את מכבי חיפה 1:2 באצטדיון סמי עופר. בני בן זקן רשם ניצחון שני ברציפות, לעומת גיא לוזון שמעמדו ממשיך להתערער לאחר עוד הופעה מאכזבת של הירוקים, שהפסידו לראשונה העונה בסמי עופר.

מעמדו של גיא לוזון התערער אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים, אך למרות האכזבה הגדולה במועדון מאמינים שהמאמן ימשיך בשלב הזה כשהבעלים יעקב שחר אמור לקבל החלטה סופית ביממה הקרובה. בקרב האוהדים שוב ישנה מחלוקת לגבי עתידו של המאמן, כאשר החלק הדומיננטי קרא במשך דקות ארוכות: "לא רוצים את לוזון בחיפה". אחרים בחרו למחוא כפיים בסיום. כמו כן, מספר אוהדים ירוקים נעצרו במהלך המחצית בשנייה, ועוכבו לחקירה לאחר שהשליכו אבוקות ורימוני עשן.


גיא לוזון: "בכדורסל היה נגמר 20 הפרש לנו, אבל זה הכדורגל והכל יכול לקרות בו. שיחקנו טוב ולא יהיה מקום בתקציר לכמות המצבים שהגענו. קליימן במשחק ענק, ואם הגול היה מגיע כמה דקות לפני זה היינו משווים. זה לא פופולרי להפסיד ולקבל מחמאות. אנחנו לא לוזרים ששמחים בהפסדים".

התוצאות: "לא הפסדנו בארבעת המשחקים האחרונים. כשלא שיחקנו טוב קיבלנו ביקורות, היום קרה הפוך. כדי להשיג תוצאות טובות צריך לשחק טוב, וזה עוד יקרה. כל השחקנים עשו את המקסימום ואין לי טענות אליהם".

גיא לוזון.
גיא לוזון. "בכדורסל היינו מנצחים 20 הפרש" (דני מרון)

העתיד: "ציפינו ליותר אבל אני והשחקנים זה בלוק, אנחנו ביחד אחרי ניצחון וגם אחרי הפסד. נמשיך בכדורגל שלנו ובסופו של דבר זה יביא את התוצאות. אני לא מסכם עונה במחזור שמיני. כל מה שאומר יהפוך לכותרות, ולכן אני אקח את הדברים הטובים".

הקהל: "אפשר להבין את הייאוש של הקהל. הם תמכו בנו לאורך כל הדקות והשחקנים החזירו להם על המגרש. זה טבעי שהם יצטרכו לפרוק את התסכול שלהם. אני בטוח שהם ימשיכו לתמוך בנו גם בעתיד".


"אפשר להבין את התסכול של הקהל" (דני מרון)

בני בן זקן סיכם: "תחושות מצוינות. סמי עופר זה מגרש קשה ומכבי חיפה קבוצה טובה מאוד. השחקנים נתנו משחק חזק ואגרסיבי, וזה התבטא במשחק".

בוריס קליימן: הוא נתן תצוגה יפה, והוא עובד מאוד קשה. כשאני הגעתי הוא היה בתקופה פחות טובה, אבל הוא חזר לעצמו ואני שמח שזה קרה".

בני בן זקן. מרוצה מהשחקנים שלו (דני מרון)
בני בן זקן. מרוצה מהשחקנים שלו (דני מרון)

חוסר החזקת הכדור: "באופן טבעי אנחנו קבוצה שיודעת גם להחזיק בכדור וגם שלא צריך. נדע לעשות זאת כשנצטרך".

בניון: "יוסי שחקן חשוב מאוד לקבוצה, הוא ישחק עוד הרבה בין אם זה מהספסל או בהרכב. אנחנו בוחרים את ה-11 הנכונים לכל משחק ולכן אנחנו צריכים להחליט נכון אילו שחקנים לבחור להרכב".

יוסי בניון.
יוסי בניון. "הוא עוד ישחק הרבה בבית"ר ירושלים" (דני מרון)

בוריס קליימן אמר: "כל עוד ניצחנו היד בסדר גמור. שמח שחזרנו לנצח, אנחנו עם הפנים קדימה ואני מקווה להמשיך את היכולת שלי".

הירידה לספסל: "החלטה הייתה מקצועית וקיבלתי אותה. הבנתי שאני צריך לגרום לעצמי לחזור למה שהייתי, כי עשיתי שלוש עונות טובות בירושלים. אני כאן בשביל הקבוצה ואני מקווה להמשיך ולחזור לעצמי עוד בהמשך".

קפיצת מדרגה: "זה רק מחזור שמיני ואנחנו מקווים להמשיך ככה. שמחים לנצח ולשמחים מהיכולת שלנו ומקווים לסיים באותו המקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו".

בוריס קליימן. הבין את ההחלטה של הצוות המקצועי (דני מרון)
בוריס קליימן. הבין את ההחלטה של הצוות המקצועי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי