בכיר במכבי חיפה: מעמדו של לוזון לא על הפרק, שחר אהב את הדרך

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

בהנהלה הופתעו מהדיבורים סביב עתידו של המאמן לאחר ה-3:1 לבית"ר ירושלים: "נראינו טוב". אכזבה מקאיו שצפוי לאבד את מקומו לוורמוט, חשש מפציעתו של רוקאביצה. הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות האוהדים

(גודל טקסט)

"מעמדו של גיא לוזון כלל לא על הפרק. נכון שרצינו להיות עם יותר נקודות, אבל הדרך עוד ארוכה". כך אמר הבוקר (ראשון) גורם בכיר במכבי חיפה בעקבות הספקולציות האחרונות שעלו באשר לערעור במעמדו של המאמן גיא לוזון.

"מול בית"ר הקבוצה נראתה טוב אפילו טוב מאוד ויענקל'ה שחר אהב את הדרך ואת ההתקדמות של הקבוצה", הוסיף אותו גורם בכיר אצל הירוקים. במועדון גם ציינו כי בקרב האוהדים ישנה מחלוקת לגבי המאמן, ולמרות הקריאות "לא רוצים את לוזון בחיפה" במהלך המחצית השנייה, דווקא בסיום בחרו האוהדים למחוא כפיים לשחקנים ולצוות המקצועי.

במועדון מקווים לראות את קצב ההתקדמות של הקבוצה בשני המשחקים בשבוע הקרוב מול הפועל עכו ביום שלישי במסגרת גביע הטוטו ובמשחק החוץ מול עירוני קריית שמונה בשבת הבאה. לוזון עצמו אמר אחרי המשחק: "אני חושב שהמחצית הראשונה שלנו הייתה הטובה ביותר העונה". בחיפה ציינו כי היו טובים יותר מבית"ר בכל פרמטר פרט למבחן התוצאה והוסיפו כי חיפה החזיקו יותר בכדור וסיכנו יותר את המסגרת – אולם, כאמור, זה לא הספיק בשביל נקודות.

אחת הביקורות שבכל זאת מופנות כלפי לוזון זה הקרדיט שהוא נותן לקשר הברזילאי קאיו, ששוב הועדף בהרכב על פני גילי ורמוט שנכנס במהלך המחצית השנייה והיה מהבולטים בקבוצה. נראה כי כבר בשבוע הקרוב יאבד קאיו את מקומו לטובת גילי ורמוט. גם החלוץ עומר דמארי, שהיה מחוץ לסגל בשבוע שעבר, חזר ואף נכנס כמחליף. כבר באימון המסכם שוחח לוזון עם החלוץ והודיע לו כי יחזור לסגל ולוזון מאמין כי הוא יכול להיות חלק חשוב בהתקפת הקבוצה העונה. שחקן נוסף שמאכזב הוא המגן עומרי בן הרוש. "יש ציפייה גדולה יותר ממנו ואנחנו מקווים שישתפר מוקדם מהר ככל שניתן" אמרו בחיפה.


קאיו צפוי לאבד את מקומו בהרכב (דני מרון)


גם עומרי בן הרוש לא מותיר רושם חיובי עד כה (דני מרון)

דאגה גדולה בחיפה סביב הפציעה של האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שנפצע כבר אחרי רבע שעה והוחלף. רוקאביצה צפוי לעבור בדיקה מקיפה שלאחריה יתברר מצבו. מכבי חיפה תעמוד השבוע לדין בגין הדלקת האבוקות ורימוני העשן וזריקת כוס השתייה מהיציע. בחיפה מקווים למצוא את המתפרעים דרך מצלמות האבטחה בכדי להקל על העונש בבית הדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי