מחמאות לבונדר, והבה: "האצבע על ההדק הייתה קלה עם אברהם"

שחקני רעננה
שחקני רעננה | אודי ציטיאט

הפועל רעננה חגגה ניצחון בכורה בליגת העל, והמאמן הזמני גרף שבחים :"דני חי את המשחק, הוא הרבה יותר פעיל". הבלם על המאמן שפתח את העונה: "שילם את המחיר בגללנו"

(גודל טקסט)

הרבה זמן חיכו בהפועל רעננה להזדמנות קצת לחייך, ואחרי אמש (שבת) הם גם קיבלו אותה. הקבוצה השיגה ניצחון ראשון העונה, 0:2 על הפועל עכו, בתום שבוע קשה שהחל עם פיטוריו של גיא לוי. רעננה, שיצאה מהמקום האחרון קטעה גם רצף של שישה הפסדי ליגה רצופים ושבעה בכל המסגרות.

לפחות על פי השחקנים, הסיבה העיקרית הייתה דני בונדר, המאמן הזמני שעמד מאחורי הקווים. בונדר זכה לשבחים על שני החילופים שלו במחצית השנייה עם הכנסתם של כארם ארשיד ושניר שוקר. הראשון כבש בדקה ה-69 כדי לקבוע 0:1, ואילו השני בישל פעמיים. עם זאת, במועדון יודעים שהתוצאה יכולה להיות אחרת. "היה לנו מזל, נקווה להמשכיות", אמרו בקבוצה.

"דני חי את המשחק, הוא יותר פעיל", אמר אחד השחקנים על תפקודו של בונדר שהצליח להעיר את השחקנים. זה בדיוק הפרופיל שמחפשים הבעלים של המועדון אשר אלון ודמיאן רויטמן. ואכן, במועדון כבר מדברים על אפשרות ממשית שבונדר ימשיך כמאמן ראשי עד סיום העונה. נושא הפרו לא יהווה בעיה שכן במועדון עובד גם שלומי אדרעי, שמחזיק בתעודה זו ויוכל לשבת על הספסל כפי שעשה אתמול ובתחילת העונה עם דודו אברהם.

הבלם בן והבה אמר לאחר המשחק: "זו שמחה לא רגילה. זו התפרצות אחרי שבעה משחקים קשים. היום התחלנו את מסע ההישרדות שלנו".

השינויים של בונדר: "הזעזוע השני (פיטוריו של גיא לוי – נ"צ) הראה לנו שהמאמנים הם לא הבעיה. בונדר הראה לנו את הנתונים היבשים שאנחנו לא מנצחים באף מאבק, בניגוד לפעם שהיינו קבוצה ששונאים לשחק נגדה. אתמול חזרנו להיות כאלה".


סוף סוף חוגגים. שחקני רעננה (עדי אבישי) 

האפשרות שבונדר ימשיך: "זה יכול לעבוד. הגענו למצב שלא משנה מי יהיה על הקווים אנחנו אלו שצריכים להוציא העגלה מהבוץ. מאמנים שילמו את המחיר שלא תמיד הגיע להם. דודו (אברהם) היה אחלה מאמן שהאצבע על ההדק הייתה מהירה איתו. הבנו את המצב שרק עם אגרסיביות נוכל לצאת מזה. ההרגשה שעם דודו זה היה מהר מדי, הוא היה מאמן מצוין והיה ראוי לצ'אנס. אנחנו מרגישים שהוא שילם את המחיר בגללנו. לא יכול לדבר מבחינת המערכת, אבל לנו השחקנים זה מאוד כאב ואהבנו אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי