דיווח: "ליברפול תציע 4.5 מיליון ליש"ט על סולומון כבר בינואר"

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

בדרך לעסקת ענק? בממלכה מדווחים כי קשר מכבי פתח תקווה, שתואר כ"יהלום היהודי" וזכה למעקב צמוד, עשוי להצטרף לקבוצה של קלופ כבר בינואר הקרוב כחלק מהמגמה החדשה של המייטי רדס

(גודל טקסט)
האם המרדף אחרי מנור סולומון עולה מדרגה? על פי הדיווח היום (ראשון) ב'סאן' האנגלי עולה כי ליברפול מתכננת להציע עבור קשר מכבי פתח תקווה 4.5 מיליון ליש"ט בחודש ינואר הקרוב. על פי אותו דיווח, סולומון סומן על ידי יורגן קלופ לקראת מועד ההעברות הקרוב.



כזכור, בחודש האחרון שמו של הקשר נקשר גם עם ווטסהאם ויובנטוס. כעת, ליברפול נחושה להשלים את העסקה כבר בינואר ובתקשורת המקומית כינו את סולומון כ"יהלום היהודי", אחרי שהוא זכה לשבחים גם מהתקשורת האיטלקית לפני כחודש. אל משחק הנבחרת הצעירה באירלנד הגיעו מספר נציגים מקבוצות אנגליות, שרצו לבחון מקרוב את יכולתו של הקשר.


במקביל, כפי שפורסם בספורט1, בסביבתו של קשר המלאבסים עובדים במרץ על מנת להוציא לו בהקדם האפשרי דרכון אירופי. עדיין לא ברור האם ליברפול, שנחושה להקדים את יובנטוס במאבק על סולומון, תרכוש את כרטיסו ותותיר אותו כשחקן אצל המלאבסים כמושאל עד לסיום העונה, או תצרף אותו לסגל כבר בחלון ההעברות. 

 

חבר חדש לקוטיניו? סולומון (עדי אבישי)


בדיווח של התקשורת האנגלית הסבירו כי בשל הטירוף בשוק ההעברות, קלופ מעוניין לשדרג את הסגל דווקא בשחקנים צעירים בעלי פוטנציאל כמו סולומון. האחרון רשם עד כה רק 29 משחקים רשמיים במדי המלאבסים וכבש ארבעה שערים, העונה הוא תפס מקום של קבע בהרכב של קובי רפואה וגם תחת שרון מימר. בשבועות האחרונים בחר אבי לוזון להצהיר כי לא יסכים למכור את הצעיר בפחות מ-20 מיליון יורו, אך ייתכן וההצעה המרשימה מצד ליברפול תגרום לו להשתכנע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי