רפאלוב שוחח עם שחקנים במכבי ת"א, מעוניין לחזור לישראל

ליאור רפאלוב. המטרה העיקרית
ליאור רפאלוב. המטרה העיקרית | צילום: gettyimages

הקשר, שלא שותף בברוז' מאז ספטמבר, מנהל מזה תקופה מגעים על מעברו לקריית שלום ושיתף בכך את מי שעשויים להיות חבריו לקבוצה החל מינואר. שוינפלד לא ישחק מול ב"ש, עיכוב נוסף בחזרתו של דסה

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב תסיים הערב את הכנותיה לקראת המשחק הראשון לעונה זו מול הפועל באר שבע, מחר ב"טרנר" (שני, 21:00), ב-16:15 תיערך מסיבת העיתונאים בהשתתפות ג'ורדי קרויף, אבל כבר עתה נודע כי דור מיכה וארון שוינפלד לא ייכללו בסגל משחק.

אמנם מאמן מכבי תל אביב טרם פרסם את הסגל, אולם כפי שכבר פורסם בספורט1, במועדון הוחלט שלא למהר עם החזרת השחקנים לכר הדשא אחרי פציעות, ועל כן ושוינפלד טרם הגביר את קצב האימונים והוא צפוי לשוב לסגל רק בשבוע הבא, ייתכן אף שיזכה לדקות ביום חמישי ברבע גמר גביע הטוטו נגד בני יהודה.

בניגוד לשוינפלד, שהחלמתו מהפציעה קרובה מתמיד, נודע כי המגן הימני אלי דסה יזדקק לזמן נוסף ובשלב זה נראה שהוא ישוב לאימונים לכל המוקדם בתחילת דצמבר, כשאייל גולסה, כך מקווים במועדון, יעשה זאת שבוע או שבועיים קודם לכן.


דסה. ציפו לחזרה מוקדמת בהרבה (אריאל שלום)

שחקן נוסף שמעסיק את אנשי מכבי תל אביב בימים אלו הוא ליאור רפאלוב, קשר קלאב ברוז' שמולו ומול סוכנו דודו דהאן מתנהלים מגעים. במכבי תל אביב סימנו את רפאלוב בתור שחקן ההתקפה אותו הם מקווים לצרף בחלון ההעברות בינואר, אחרי שניסיון לצרפו כבר בקיץ נפל לאור סירובה של ברוז' למכור דווקא למכבי ת"א, שטרפדה בזמנו את עסקת בן חיים למועדון.

שחקני במכבי תל אביב מספרים כי ליאור רפאלוב שוחח עמם וסיפר כי ברצונו לעזוב את בלגיה לאחר שבע שנים מוצלחות ולהצטרף לקבוצה. בברוז', אצלה רפאלוב איבד את מקומו בהרכב ולמעשה לא שיחק מאז ה-9.9.2017 (למעט בנבחרת ישראל) מודעים לשיחות בין הקשר לסגנית אלופת ישראל ואם יתנו אור ירוק למהלך לקראת חלון ההעברות, לא מן הנמנע שכבר בסביבות דצמבר תושלם העסקה.


רפאלוב. סיפר לשחקנים על רצונו לחזור ארצה (קלאב ברוז')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי