רשמי: מאור מליקסון סיכם בהפועל באר שבע עד 2020

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

לפני מכבי תל אביב, האלופה הודיעה על הארכת ההתקשרות עם הקשר ("המועדון הזה הוא בית בשבילי. מודה לאלונה ואסי"), שישלים תשע שנים באדום. ברקת: "מאור הוא חלק בלתי נפרד מהעבר, ההווה ולשמחתי העתיד"

(גודל טקסט)

בזמן שהפועל באר שבע משלימה את ההכנות לקראת מכבי תל אביב הערב (שני, 21:00), בשורות האלופה הודיעו על הארכת חוזהו של מאור מליקסון עד 2020. הקשר, ששב לבירת הנגב אחרי קדנציה אירופית מרשימה, האריך את ההתקשרות עם האדומים מהדרום לעונה נוספת.

בהודעה הרשמית של האלופה סיפר מליקסון: "מועדון הזה הוא בית בשבילי, מרגיש פה חום ואהבה, אני רוצה לומר תודה גדולה לאלונה ולאסי שמאפשרים לי להמשיך את הקריירה בבית". אלונה ברקת הוסיפה: "מליקסון הוא חלק בלתי נפרד מהעבר, מההווה ולשמחתי גם מהעתיד של הפועל באר שבע. שחקן יוצא דופן ואדם מיוחד ואנחנו שמחים שהוא חלק מאיתנו". המשמעות היא שהקשר ישחק תשע שנים במדי הפועל באר שבע, מתוכן שש ברציפות.

מליקסון בן ה-32 החל את דרכו במכבי יבנה ובסיום עונת 2001/02 הוא נמכר לבית"ר ירושלים. אחרי ארבע שנים בבירה, הוא נמכר למכבי חיפה וחתם לשלוש שנים במדי הירוקים.  ב-2007/08 הוא זכה עימה בגביע הטוטו ובינואר של אותה עונה נטש לטובת הפועל כפר סבא. לצערו, הוא לא הצליח לסייע לקבוצה מהשרון להישאר בליגה וחתם לחמש שנים בהפועל באר שבע.

יחד עם הקבוצה הוא סייע לה לחזור לליגת העל. אחרי תקופה מרשימה בבירת הנגב, הוא נמכר לוויסלה קראקוב בינואר 2011. אחרי שנתיים עם הקבוצה הפולנית, במהלכה הוא זכה עימה באליפות הראשונה שלו. במקביל הוצע לו לשחק עבור נבחרת פולין, אך הוא בחר להישאר נאמן לנבחרת ישראל. בינואר 2013 הוא נרכש על ידי ואלנסיין אך גם איתה ירד לליגת המשנה. ב-2014/15 הוא שב לליגת העל וחתם לחמש שנים בהפועל באר שבע, עימה זכה בשתי אליפויות וגם העפיל לשלב הבתים בליגה האירופית בשנתיים האחרונות.

נשאר בנגב. מליקסון (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי