"הרבה בעלים בטוחים שהם יודעים הכל שיעשו תעודת פרו וזהו"

יובל נעים
יובל נעים | לירון מולדובן

מאמן הפועל אשקלון ל-103FM לא חסך ביקורת מגל הפיטורים: "לפעמים אני רואה איך מאמנים מקבלים תכתיבים בטלוויזיה ואני נעלב עבורם". על קבוצתו: "בטיסה הראשונה לאמסטרדם שוכחים את המיקום בסיום העונה"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון עדיין מתאוששת מההפסד המאכזב 3:1 למכבי פתח תקווה. מאמן הקבוצה, יובל נעים דיבר ב-103FM והתייחס לנושא: "אני חושב ששיחקנו טוב אבל איבדנו נקודות. היו חסרים לנו שחקנים מובילים. כל קבוצה בכל ענף ספורט שהיו מוציאים לה את השחקנים המובילים מההרכב לא הייתה מצליחה".

השחקנים: "הפכנו באשקלון מקבוצה הגנתית להתקפית וזו אשמתי. אני לא מגביל אותם בפן ההתקפי, אבל ה-DNA שלנו הוא קודם כל לא לקבל גול. מכבי פ"ת לא עשו יותר מחמש התקפות כל המשחק".

היכולת: "זה לא שחצנות. אנחנו פשוט לא מגיעים לכדור הראשון, נותנים לו לרדת לקרקע. זו ליגה שאם תפסיד שני משחקים תצנח למטה ואם תנצח אתה בצמרת. עם איך שאנחנו נראים מתחילת העונה שיחקנו טוב, אבל השחקנים צריכים להבין שהלחם והחמאה שלנו זה הגנה. עשינו טעות שאי אפשר לעשות בליגה שלנו".

יובל נעים. לא מאשים את השופט
יובל נעים. לא מאשים את השופט (לירון מולדובן)

המשחק נגד פ"ת: "ב-1:2 להם הייתה אווירה של שוויון, היה שחקן התקפה אחד שלהם מול שלושה שחקני הגנה שלנו והוא הבקיע. היינו יותר מדי התקפיים על חשבון ההגנה".

המטרה: "אני רוצה שבשנה הבאה נהיה בהגרלה של המשחקים. מבחינתי אין שום הבדל בין מקום 12 למקום תשיעי. בטיסה הראשונה לאמסטרדם שוכחים את את המיקום בטבלה. אצלי כל משחק אני עושה אותו דרמטי".

חיזוק: "אם נצטרך חיזוק נקודתי בינואר אולי נעשה את זה, אבל קודם כל שיחזרו הפצועים והמורחקים".

השיפוט: "אני לא כועס על השופט אלא השחקן שמחא לו כפיים. הוא צריך להבין שאם יש לו צהוב והוא מוחא כפיים לשופט אז הוא יקבל אדום. אין לי טענות לשופטים".

אוהדי הפועל אשקלון
אוהדי הפועל אשקלון. שכחו הכל באמסטרדם? (לירון מולדובן)

מאמנים מפוטרים: "זה יותר מדי, אבל אני מאשים בעיקר את המאמנים כי הם מתפשרים. צריך לכבד את הבעלים כשהוא נותן את דעתו, אבל ברגע שהם יהיו נחמדים לבעלים ויזרמו עם התכתיבים שלהם זה אחריות שלהם. אפשר לשנות את תדמית המאמן אבל האחריות היא עליהם. לאורך זמן כולם ייפגעו כי כל מאמן שיתפשר, ואני מעיד גם על עצמי, בכדורגל הוא רק יפסיד. לפעמים אני רואה דברים בטלוויזיה ואני נעלב עבור אותם מאמנים".

הכדורגל הישראלי: "הרבה מאוד בעלי קבוצות בטוחים שהם מבינים כדורגל הכי טוב בארץ, וזו נקודת פתיחה בעייתית. ראיתי את המצבים שמתקשרים לספסל, זה לא מכבד את המאמן ואת האגודה. מי שרוצה להיות מאמן שיילך ללמוד קורס פרו. גם אני עשיתי קורס פרו ואני לא יודע איך עברתי אותו. יש שם עבודת גמר על אנטומיה והרבה דברים קשים. מאמן זה הרבה מעבר לתיאוריה ובגלל זה יש מאמנים שלא עוברים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי