מכבי נתניה תשלול מנוי מאוהד שהשליך שקית גרעינים בטדי

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

בעלי העולה החדשה החליט לנהוג ביד קשה במפרי הסדר ביציע, והמועדון אף יגיש תביעה אזרחית נגד האדם שאחראי על ההעמדה לדין מהמשחק מול בית"ר ירושלים. הסיכויים שערן לוי ישחק בסכנין טובים

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים לפעול כנגד האוהדים הפורעים. בשבוע שעבר עמדה הקבוצה לדין על השלכת שקית גרעינים נגד הקוון במשחק מול בית"ר ירושלים, ובתום הדיון איפשר הדיין נועם לובין למנכ"ל ניב גולדשטיין להגיע אל המשליכים ולהגיש דו"ח לגבי הממצאים באשר לזהות המשליך עד לאתמול בבוקר.

אז בנתניה, הרבה בעזרת צילומי האבטחה של משטרת מרחב מוריה, הגיעו אל אותו אוהד שהשליך את שקית הגרעינים ומתכוונים להגיש לדיין דו"ח עם פרטי המשליך, כאשר בנתניה החליטו על דרכי פעולה: ראשית המנוי של אוהד ישלל, ובנוסף תוגש נגדו תביעה אזרחית ותיאסר עליו כניסה למשחקי הקבוצה, בתיאום עם משטרת ישראל.

הבעלים אייל סגל, כבר התבטא בנושא והבהיר כי לא יהיה מוכן להפרות סדר מצד אוהדי הקבוצה, ובנתניה החליטו לפעול בכל הכוח. יש לציין שבכל אופן הסעיף בגינו עמדה הקבוצה לדין, הוא לא אותו סעיף אשר באשמתו עמדה לדין הקבוצה לאחר השלכת רימון העשן במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד, ובכל מקרה עונש התנאי של משחק רדיוס ללא קהל לא יופעל.

במקביל, הקבוצה תחזור לאימונים לאחר יום חופש, כאשר הסוגייה אשר מעניינת את הצוות המקצועי במיוחד היא כשירותו של ערן לוי, שנעדר בשבת בשל כאבים בברך וגב תפוס. בנתניה חששו כי הסיבה לגב התפוס היא התקררות, ובכל מקרה בקבוצה מעריכים שהסיכויים שלוי ישחק הינם טובים. בנוגע לדן גלזר, שכבר חזר בשלב מהר יחסית לאימונים מלאים, בקבוצה יחליטו אם לסכן אותו או לתת לו שבוע אחד נוסף של מנוחה, ולא לכלול אותו בסגל למשחק החוץ מול בני סכנין בשבת.

אייל סגל
אייל סגל. יד קשה כלפי מתפרעים (מכבי נתניה)

בקבוצה המשיכו לפרגן לאלחסן קייטה, שכפי שפרסמנו, נתניה צפויה לממש את האופצייה עליו: "בדר"כ שחקנים בגובה ובמאסה שלו, הם פחות טכניים, אבל אין ספק שאלחסן מזכיר מאוד במשחק שלו את יעקובו איגביני", אמרו. במועדון מנסים לשמור על צניעות כדי להמשיך לצבור ניצחונות וגורם בקבוצה אמר על כך: "זה נכון שאנחנו משחקים טוב, אבל חשוב שנשמור על הרעב והצניעות כדי שנמשיך לשחק ככה לאורך כל העונה. לפני עשר שנים, הפועל עכו פתחה עם 29 נקודות בסיבוב הראשון ובסוף ירדה ליגה. אז חייבים לא להוריד את הרגל מהגז". טים הויבך השתתף ביום ראשון האחרון באירוע של השגרירות הגרמנית, אליו הוא הוזמן, כאשר באירוע נכחו מספר פוליטיקאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי