מימר: "יש סטיגמה שאני מתחיל טוב ואז מגיעה ירידה וזה לא נכון"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

מאמן פ"ת בראיון: "עזיבת המאמנים? הם לא הבעיה". על לוזון: "כל עוד ההחלטה שלי, אין לי בעיה לשמוע". שיפור במצבו של בריק שצפוי להיות כשיר לבני יהודה. סיבוק ישחק?

(גודל טקסט)

שרון מימר התראיין אמש (שני) לתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על פתיחת הקדנציה שלו במכבי פ"ת: "אין פה קוסמות. אנחנו מאמני כדורגל שמתעסקים בכדורגל. לפעמים מצליחים יותר ולפעמים פחות".

על עצמו: "לגבי. שמו עליי סטיגמה שתמיד אני מתחיל בניצחונות ואז מגיעה ירידה וזה לא כ"כ נכון כי בסופו של דבר יש לי מטרה כשאני מגיע לקבוצה וצריך לעמוד בה בסוף הדרך. עד עכשיו הצלחתי ברוב המשימות שהיו לי וזה מה שחשוב. כשאני באתי למכבי פ"ת, הסיבה הגדולה ביותר הייתה כי אני מאמין בסגל ויש שחקנים ברמה טובה. יש עם מה לעבוד".

על הדומיננטיות של אלי טביב ואבי לוזון: "אני לא נגד דומיננטיות של בעלים. בסופו של דבר בעלים צריך להיות דומיננטי כי העסק הוא שלו והוא משקיע את מיטב כספו. כל בן אדם בחיים שלו מציב גבולות. אני איש שמשתף ועובד בצוות. כשאני מרגיש שמישהו מזיז אותי מהדרך שלי, אני יודע לשים את הגבול. כל עוד היה לי את הסיי שלי בבית"ר הכל עבד בסדר, כשזה לא קרה הייתי מחוץ לבית"ר. אני יכול להגיד שבית"ר היא חוויה לכל החיים ומה שאתה עובר שם מבחינת קהל והמשחקים קשה לחוות במשחקים אחרים".

מימר
מימר. פ"ת חוויה שלא חווה מעולם (עדי אבישי)

פ"ת: "אני חווה במכבי פ"ת משהו שלא חוויתי מעולם – אבי לוזון נמצא באימונים משעה לפני ועד שעה אחרי וחי את הקבוצה בצורה טוטאלית שאני לא נתקלתי בה בחיים. הוא נושם את המועדון ויודע כל פרט בקבוצה הבוגרת ובנוער. אנחנו מדברים כל יום לפני אימון ואחרי אימון, שום דבר לא נסתר. הוא אף פעם לא שם לי מול העיניים משהו שהוא רוצה שיקרה. אני זה שאשלם אם החלטה תהיה טובה או לא. כל עוד ההחלטה היא שלי, אין לי בעיה לשמוע דעה גם של איש המשק אם צריך".

על מעמדו ומעמד המאמנים: "אם זה היה תלוי בי לא הייתי מחליף הרבה קבוצות. בדר"כ כשאני בא למערכת אני שואף להישאר כמה שנים ואני לא איזה הרפתקן. שהגעתי לכפ"ס נשארנו בליגה והמשכתי עוד עונה. קיוויתי לסיים גם את העונה הבאה אבל לצערי לא הייתה סבלנות ופוטרתי. כל מקרה לגופו. שמונה מאמנים עזבו? אני לא בטוח שהמאמנים הם הבעיה. קל להפיל על המאמנים. אני אתן דוגמא: בשנה שעברה כל קבוצות התחתית החליפו מאמנים, חוץ מבאשקלון שם עזרו ליובל נעים ובינואר חיזקו לו את הקבוצה וראינו שהקבוצה נשארה, לעומת כאלה שהחליפו 2-3 מאמנים. לא תמיד החלפת מאמן היא נכונה אלא צריך לשתף פעולה ולעבוד עם סבלנות".

בנושא אחר, יניב בריק עבר אמש סדרת בדיקות בביה"ח השרון אשר נמצאו תקינות, והקשר שסבל מסחרחורות צפוי לחזור לאימונים בקרוב ולהיות בסגל למשחק הליגה החשוב ביום שני מול בני יהודה. לאור הרחקתו של עידן אדהנני והפציעה של עומר דנינו, בקבוצה ינסו להכשיר את הבלם הצ'כי תומאש סיבוק, כאשר אם זה לא יקרה, חטאב עוביידה יפתח.

אבי לוזון
אבי לוזון. מעורב בכל דבר (עדי אבישי)

למימר כאב ראש גדול בקשר לחוליית החוד: שלומי ארבייטמן שפתח בהרכב לראשונה בעידן המאמן הרשים וכבש, כאשר גם מחליפו יובל אבידור הספיק לכבוש. זאת ועוד, שמי שחוזר מהרחקה יהיה גרגורי טאדה, שגם הוא נמצא בכושר מצויין ומימר יצטרך להחליט מי מביניהם יפתח. כפי שפרסמנו אתמול, המאמן ערך שיחה עם ויקי ואקנין, הסוכנת של סוטיריס ניניס, שיחזור היום מבלגיה שם שהה לצורך סידורים אישיים, והשחקן צפוי לחזור לסגל כבר ביום שני אם יראה למאמן שינוי בגישה ובמחוייבות.

שיחת היום בקבוצה הייתה ההרגשה כי מצב הרוח עלה בעקבות הניצחון ושחקנים מספרים שפתאום, גם האווירה והאמונה לגבי הסיכויים להגיע לפלייאוף העליון גדלו: "יש פה סגל, שמבחינת עומק לא היה כזה מעולם במכבי פ"ת. למרות היכולת, מבחינת הקליטה הזרים נקלטו פה בצורה מדהימה ורואים בתקופה האחרונה את האור בקצה המנהרה. אנחנו חייבים סוף סוף לחבר רצף של שני נצחונות כדי להמשיך הלאה. הליגה עוד צפופה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי