העסקה המתגבשת: גוטליב לבית"ר, צמח ועגייב להפועל ת"א

גוטליב
גוטליב | דני מרון

דיון נוסף בבוררות בין הבלם לאדומים נערך, במקביל החלו שיחות באשר להשאלתו לירושלים עם אופציית רכישה בתמורה לצמד הקשרים שממעטים לשחק

(גודל טקסט)

פרק נוסף בבוררות בין הפועל תל אביב לבלם אדי גוטליב נכתב היום (שלישי), כאשר כבר נודע כי הדיון הבא ייערך בשבוע הראשון של דצמבר, כאשר תאריך רשמי טרם נקבע.

הבוררות בין הצדדים עוסקת כידוע בקביעת תג מחיר לבלם, שכלל לא שיחק העונה עבור הפועל תל אביב עקב רצונו לעזוב מיידית, וכעת נודע כי בימים האחרונים מתגבשת עסקה לפיה הבלם יעשה את דרכו בינואר הקרוב לבית"ר ירושלים.




בני בן זקן מעוניין לחזק את הקבוצה בבלם והאפשרות של גוטליב לשוב לליגת העל, ועוד לקבוצת צמרת כמו בית"ר, קורצת לו במיוחד. נראה כי תחילה העסקה תהיה השאלת הבלם לחצי עונה עם אופציה לרכישתו בהתאם לתג המחיר שייקבע, כאשר בתמורה להשאלה תזכה הפועל תל אביב לחיזוק בדמותם של אמיר עגייב וציון צמח, שניים שממעטים לשחק בבית"ר – בוודאי בכל הנוגע לצמח ששותף במשחקי גביע הטוטו בלבד.


גוטליב. התחנה הבאה תהיה בית"ר ירושלים? (דני מרון)

בדיון שנערך היום נקבע כי גוטליב יעביר תצהיר תוך שבוע ימים, ואילו הפועל תל אביב תעביר מנגד את תצהיריה תוך שלושה שבועות, אחרי שניסיון לגישור מוקדם יותר החודש לא עלה על הפרק והסתיים במהרה. מטעם הפועל ת"א נכחו זאב גרינברג, המנכ"ל רובי רגב ועורך הדין משה בן דת, בעוד את גוטליב ייצגו עורכי דינו רועי רוזן ויובל שדמי. כזכור במהלך הקיץ האחרון כבר סיכמה הפועל ת"א עם הקבוצה הרוסית אופה על מכירתו, אולם העסקה פוצצה בהפתעה והבלם נאלץ להישאר באדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי