דני בונדר צפוי להדריך את הפועל רעננה גם בשבת

שחקני הפועל רעננה מתאמנים
שחקני הפועל רעננה מתאמנים | דני מרון

המאמן הזמני, שמניותיו עלו בעקבות ה-0:2 על עכו, יעמוד מאחורי הקווים ככל הנראה גם בסמי עופר מול הפועל חיפה. חוגי יהיה כשיר, ארשיד עשוי לפתוח ב-11

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ומאמנה (בינתיים הזמני) דני בונדר ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה בשבת (18:00) מול המוליכה הפועל חיפה בסמי עופר. השחקנים, שמאוד מחוברים לבונדר, היו שמחים לראות אותו ממשיך בקבוצה עד תום העונה.

בונדר החמיא לשחקניו אחרי הניצחון 0:2 על הפועל עכו בשבת כשאמר להם שהם הראו שהם גברים ושיבח את העובדה כי רצו עשרה ק"מ יותר מיריבתם. עוד אחרי המשחק נגד עכו התחזקה האפשרות שבונדר ימשיך בתפקידו כמאמן עד תום העונה, ובקבוצה מאמינים כי אפילו הפסד בשבת, בצירוף יכולת טובה יביא את הקבוצה להכריז רשמית על מינוי של בונדר. 

בכל הנוגע לגזרת הפצועים, מי שאמור לחזור לסגל הוא הקשר דור חוגי, שנעדר בשבועות האחרונים בשל פציעה בשריר הירך האחורי. מי שימשיך להיעדר הוא הבלם עידו לוי שסובל מפציעה בברכו. בכל הנוגע להרכב, מי שמתורגל לסרוגין ב-11 הוא הקשר כארם ארשיד, שעלה מהספסל במצב של 0:0, וכבש את השער הראשון. ארשיד זוכה למחמאות רבות כשבקבוצה אף טוענים כי הוא מזכיר בתנועה שלו את אנחל די מריה מפאריס סן ז'רמן.

בנוגע לקשר הברזילאי סידני דה פרייאטס, שחתם בסוף השבוע שעבר, רק אתמול הגיע השחרור שלו מקבוצתו בברזיל, אתלטיקו קטאלנו. לכן התעכבה העברת חוזהו ברשות לבקרה תקציבית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי