תובע ההתאחדות איים על רעננה, שמופתעת מההחלטה

דני בונדר
דני בונדר | צילום: הפועל רעננה - האתר הרשמי

עו"ד ניר רשף שיגר מכתב חריף לקבוצה מהשרון בעקבות תפקודו של בונדר. נכון לעכשיו אין מי שיאמן מול הפועל חיפה בשבת (18:00). מנכ"ל רעננה הסביר: "אין שום מניעה תקנונית שמונעת מבונדר להמשיך להיות עוזר מאמן"

(גודל טקסט)

מכה להפועל רעננה. תובע ההתאחדות ניר רשף שיגר היום (רביעי) מכתב למועדון בו אסר על דני בונדר לשבת על ספסל הקבוצה ולהעביר את האימונים וזאת בשל היעדר תעודת מדריך.

על פי המכתב הקבוצה הודיעה ב-18.10.2017 כי שלומי אדרעי הוא המאמן, אך במשחק מול הפועל עכו, כעבור שלושה ימים, בונדר היה זה שעמד על הקווים. רעננה הוזהרה שאם יחזור המקרה המועדון ובונדר יעמדו לדין.

המכה עבור רעננה היא קשה שכן אחרי ה-0:2 על הפועל עכו גברו הקולות להשאיר את בונדר בתפקיד המאמן הראשי. אדרעי, שיושב על הספסל רק בשל העובדה שהוא מחזיק בתעודת פרו, לא מגיע כמעט לאימוני הקבוצה ונוהג לבוא בעיקר למשחקים. למעשה, אין לרעננה מי שיעמוד על הקווים במשחק בשבת (18:00) מול הפועל חיפה בסמי עופר.

מדובר בהצלחה לארגון המאמנים בראשותו של ניסים בכר, שהגיש את התלונה להתאחדות בטענה שהקבוצה עברה על חוק הספורט. מהפועל רעננה נמסר בתגובה: "הקבוצה פועלת ופעלה לפי הוראות התאחדות לכדורגל. היועץ המשפטי של המועדון לומד את המכתב, והקבוצה תגיב בהתאם".

דני בונדר. אסור לו לעמוד על הקווים (עמוד הפייסבוק של הפועל רעננה)
בונדר. אסור לו לעמוד על הקווים (עמוד הפייסבוק של הפועל רעננה) 

מאוחר יותר, המנכ"ל גיל קופר הגיב: "הפועל רעננה מופתעת מכך שההתאחדות מעוניינת להעמיד את הקבוצה לדין מכיוון שההתאחדות בעצמה אישרה והנחתה את הקבוצה לרשום את דני כעוזר המאמן. רעננה היא קבוצה שפועלת תמיד לפי הכללים. לפי עורכי הדין של הקבוצה אין שום מניעה תקנונית שמונעת מבונדר להמשיך להיות עוזר מאמן של הקבוצה. אם ההתאחדות מעוניינת לשנות את התקנון כך שגם עוזר המאמן מחויב בתעודת מאמן אזי שתעבור בדרך המקובלת ולא תחליט על דעת עצמה. אני סמוך ובטוח שאם ישתנה התקנון, הפועל רעננה תעמוד בו כמו שעשתה תמיד". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי