בוזגלו: "עלינו לשמש דוגמא", קינן: "חובתנו להשפיע על החברה"

נבחרת האחריות החברתית
נבחרת האחריות החברתית | אודי ציטיאט

המיזם החדש למען שוויון, סובלנות וקבלת האחר, שכולל 14 שחקנים ושחקניות מכל הליגות, יצא לדרך. מהראן ראדי הוסיף: "מקווה שדרך המגרש ייראו שכל בן אדם יכול להשתלב ללא קשר לגזע, דת ולאום"

(גודל טקסט)
יציע הכבוד באצטדיון רמת גן אירח הערב (רביעי) את אירוע חניכת נבחרת האחריות החברתית, מיזם חדש שכולל 14 שחקנים מכל הליגות, בו כדורגלנים וכדורגלניות עומדים בקדמת הבמה למען שוויון, סובלנות וקבלת האחר. הכדורגלנים מגיעים מכל קצוות קשת החברה הישראלית, במטרה להשמיע קול, לשמש דוגמא ולפעול למען החברה.


באירוע נכחו מספר שחקנים וביניהם מהראן ראדי, דקל קינן, מאור בוזגלו, אמייה טגה ושרן ייני, כאשר הנבחרת המלאה מורכבת מחמשתם בנוסף למורן לביא, מאיר כהן, נורא אבו שנב, אשרת עיני, יאיא פטי, סמיר עבד אל-חי, אליניב ברדה, אורן כהן וגל אלברמן.



קפטן מכבי חיפה דקל קינן אמר באירוע: "

זו יוזמה מבורכת מאוד והאמת שאני גם מתנדב באופן עצמאי בעמותת "אתגרים", אז אני שמח שנבחרתי להיות חלק מהיוזמה הזו. לנו כספורטאים יש השפעה רבה על בני נוער ואנחנו צריכים לתעל את זה לדברים חיוביים ולא לפחד להשמיע את דעתנו, כי אנחנו יכולים להשפיע על החברה. זה חלק מתפקידנו. בני נוער מסתכלים על כל צעד שלנו ולכל מילה שלנו יש חשיבות. אם אנחנו נדבר בשפה יפה ונתנהג בדרך ארץ, זה ישפיע על החברה. זו חובתנו".


גם חברו לקבוצה, מאור בוזגלו שצפוי לחזור למגרשים בחודש הבא, אמר דברים דומים: "אני חושב שלנו כספורטאים יש השפעה גדולה על צעירים ועל החברה עצמה, גם הספורט הרי זה משהו שיכול לחבר בין כולם ללא קשר לדת. אנחנו נרתמים למען זה ונעשה הכל כדי שזה יצליח. אני מרצה לקבוצות צעירות ופוגש המון ילדים והורים, כל נושא הכבוד לאלו שאתה משחק איתם ונגדם זה דבר חשוב ועלינו לשמש דוגמא לילדים הצעירים".



מהראן ראדי. "שליחות לבטא את האישיות שלי" (אודי ציטיאט)


מהראן ראדי, מכוכבי הפועל באר שבע, הוסיף:

 "ללא כל קשר לכך שאני מהמגזר הערבי, אלא כשחקן כדורגל שיש לו השפעה רבה על ילדים וכל מי שאוהב את המשחק הכי פופולרי בעולם, יש לי שליחות לבטא את האישיות שלי שאני יודע שהרבה מעריכים והרבה הורים דיברו איתי על זה שהם רוצים שהילד שלהם יילך בדרכיי. חונכתי בצורה שצריך לאהוב את האחר ולכבד כל בן אדם שהוא. היום אנחנו חשופים לרשתות החברתיות וחושפות אותנו לכל העולם – ולנו בתור שחקנים מוכרים יש את הכוח להשפיע. אני מאוד מקווה שדרך המגרש ייראו שכל בן אדם יכול להשתלב ללא קשר לגזע, דת ולאום".


אמייה טגה, שמחפש קבוצה מאז שוחרר הקיץ ממכבי נתניה, סיכם: "זה משהו שאני מאמין בו כי אני רואה את ההשפעה שיש לי כספורטאי שאני מגיע לבתי ספר. אני בטוח שלנבחרת הזו תהיה השפעה והיא תגדל עם הזמן, כי שחקנים נוספים יצטרפו לפרויקט המדהים הזה. עבורי כילד לפגוש שחקן כדורגל זה היה בגדר חלום, ילדים מחפשים דמויות לחיקוי ולהערצה ואם אנחנו נעשה דברים חיוביים אז זה יעבור הלאה".



"אנחנו יכולים להשפיע על החברה". דקל קינן (אודי ציטיאט)

"לנבחרת הזו תהיה השפעה גדולה". אמייה טגה (אודי ציטיאט)

"ילדים מחפשים דמויות לחיקוי ולהערצה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי