אוהדי מכבי ת"א תלו שלט בקריית שלום: תתעוררו או שנעיר אתכם

פנאטיקס
פנאטיקס | אתר רשמי

ארגון "הפנאטיקס" גם הוציא הודעה זועמת כלפי השחקנים: "הדרך שבה דברים נעשים בתקופה האחרונה היא דרך שלא נשתוק עליה. אנחנו מחרימים את המשחק מול בני יהודה. גולדהאר אישר לבצע מספר שינויים בינואר

(גודל טקסט)
לחץ גדול במכבי תל אביב לקראת המשחק הערב (19:00) מול בני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו. שחקנים בקבוצה הודו שהיו מעדיפים לוותר על המשחק הזה ולהתרכז בהכנות לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל עכו. גורם המקורב למועדון אמר: "הולך להיות משחק קשה מול קבוצה עיקשת, ויהווה מבחן לשחקנים שנדחקו בתקופה האחרונה לקצה הספסל. בשבוע הבא מתחיל המבחן של ג'ורדי קרויף".


נציגים מארגון האוהדים "פנאטיקס" תלו במהלך הלילה שלט בקריית שלום ועליו נכתב: "תתעוררו או שנעיר אתכם". הארגון גם הוציא הודעה חריפה ובה נכתב בין השאר: "השלט נתלה בקריית שלום על מנת להעביר מסר לשחקנים, וזה רק על קצה המזלג. שנה שעברה היינו בדיוק באותה נקודת זמן ובאותו מצב, הקבוצה הפסידה 2:0 בטרנר ובסיום המשחק השחקנים שהתאמצו וניסו באו להודות לקהל וקיבלו עידוד כמו שהגיע להם. מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? לכל משחק יש דרך ותוצאה, ולמרות שעל תוצאות לא טובות אפשר להבליג ולעודד לקראת המשחק הבא, הדרך שבה דברים נעשים בתקופה האחרונה היא דרך שלא נשתוק עליה".




בימים האחרונים קיים המאמן ג'ורדי קרויף שורת שיחות עם בכירי המועדון על המצב והנושא המרכזי היה השינויים הדרושים לקראת חלון ההעברות של ינואר. על פי גורמים המעורים בפרטים הבעלים מיץ' גולדהאר אישר הבאת מספר שחקני רכש וכפי שפורסם בספורט1 על הפרק נמצאים ליאור רפאלוב, גדי קינדה, אלמוג כהן, מאור קנדיל ועוד שחקן זר שעשוי להחליף את טינו סוון סושיץ'. המנכ"ל בן מנספורד אחראי על המהלכים המתוכננים. אגב, במועדון לא מתכננים לדון במעמדו של קרויף עד היציאה לפגרת הנבחרות.


רשימת הפצועים הארוכה מעסיקה מאוד את אנשי המועדון, אך אלו מסרבים לגלות את המידע בנוגע לחזרת הפצועים. אייל גולסה כבר עורך אימונים אישיים, אבל בצוות הרפואי מודעים שמדובר בשחקן שמועד לפציעות ומתכננים לו חזרה הדרגתית. אלי דסה ממשיך בטיפולים בגיד הירך והוא צפוי לעבור טיפול ממושך לפני שישוב למגרשים. ארון שוינפלד צפוי לחזור בעוד שבוע וחוסה רודריגס בעוד כשבועיים.



בעניין אחר, ההתאחדות ומנהלת הליגות הגיבו על האיומים של חלק מאוהדי מכבי ת"א לעברו של תובע ההתאחדות עורך דין ניר רשף.


ההתאחדות: "ההתאחדות לכדורגל מגנה בכל תוקף את האיומים על תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ומשוכנעת כי משטרת ישראל וגורמי החוק יידעו למצות את הדין עם מי שביקשו להלך אימים על איש מקצוע מהמעלה הראשונה שעושה מלאכתו נאמנה ולמען טוהר הספורט. ענישה חמורה. ומרתיעה היא הדרך הנכונה אל מול גילויי בריונות. המערכת המשפטית של ההתאחדות לכדורגל תמשיך לפעול במקצועיות, ללא משוא פנים וללא מורא".



המנהלת: "מנהלת הליגות מחזקת את ידיו של עו"ד רשף, תובע ההתאחדות ומגנה בחריפות את נסיון אוהדים להלך עליו אימים. אנו קוראים למשטרת ישראל לאתר את העבריינים ולהביאם לדין
".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי