בני בן זקן: חשפנו את החולשות של מכבי נתניה ומכבי חיפה ולכן ניצחנו

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

מאמן בית"ר ירושלים סיפר על יתרונות קבוצתו מהמשחקים האחרונים בליגה, והתייחס למשחק נגד ק"ש: "רצינו לנצח עד השנייה האחרונה". הדובר הגיב על שיתוף ששת הזרים: "זו טעות אנוש, חבל שזה קורה אצלנו"

(גודל טקסט)

בצל התקרית אתמול (רביעי) בה שיתפה בית"ר ירושלים במשחק גביע הטוטו מול עירוני קריית שמונה שישה שחקנים זרים בניגוד לחוק, הקבוצה מעיר הבירה מקיימת בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות מול הפועל אשקלון ביום שבת (20:30, שידור ישיר בספורט4).

החבורה של בני בן זקן אמנם הפסידה לקריית שמונה, וגם כך הייתה סופגת הפסד טכני בשל העבירה שביצעה, אך מגיעה מעודדת מהניצחון על מכבי חיפה בסמי עופר בשבוע שעבר. 

דובר הקבוצה, אושרי דודאי, פתח עם התייחסות לפארסה של שיתוף ששת הזרים במשחק מול ק"ש: "נסיק את המסקנות, נפיק את הלקחים. לא יערפו ראשים ולא נתלה אף אחד בכיכר העיר. זו טעות אנוש, חבל שזה קורה אצלנו".

בני בן זקן. מחלק מחמאות לשחקנים (דני מרון)
בני בן זקן. מחלק מחמאות לשחקנים (דני מרון)

בני בן זקן: "אני אתייחס למשחק נגד קריית שמונה. רצינו לנצח עד השנייה האחרונה, השחקנים התאמצו, גם כשבוריס עלה לקרן בדקה האחרונה, כי היה לי חשוב שננצח. אני חושב שעשינו שני ניצחונות חשובים על מכבי נתניה ומכבי חיפה. במשחקים האלו חשפנו את החולשות של היריבות וניצלנו את החוזקות שלנו, ומגיעות כל המחמאות לשחקנים. עם הזמן נהיה יותר דומיננטיים, אך כעת אנחנו צריכים לצבור נקודות כדי שיהיה ביטחון להמשך".

דומיננטיות במשחק: "במשחקים האחרונים הבקענו הרבה שערים, אבל אולי זה לא בא לידי ביטוי רק בהחזקת הכדור. אמנם היינו פחות דומיננטיים, אבל הכי חשוב זה הניצחונות. אנחנו חזקים גם בהגנה וגם בהתקפה, נבחר בהתאם לכל משחק את האסטרטגיה שלנו עם הרבה כבוד ליריבה".

בוריס קליימן. במועדון מטפלים בפרשת סולומון  (דני מרון)
בוריס קליימן. במועדון מטפלים בפרשת גיא סולומון  (דני מרון)

השחקנים בסגל: "לכל שחקן יש את הכבוד הראוי בסגל, ונבחר כל שחקן בהתאם לכל משחק".

פרשת גיא סולומון: "אנחנו פועלים בנושא במסגרת המועדון ואני בוחר לא להתייחס לכך בתקשורת".

יובל נעים. עושה את החיים קשה לכל קבוצה (לירון מולדובן)
יובל נעים. עושה את החיים קשה לכל קבוצה (לירון מולדובן)

הפועל אשקלון: "הם הקשו על כל היריבות שלהם מתחילת העונה. גם שהורחק להם שחקן במחזור הקודם, הם ידעו לעשות חיים קשים. אנחנו מתכוננים למשחק במלוא הכוח ואנחנו רוצים לנצח אותו".

הכושר של שכטר: "אנחנו בונים ובנויים על כל הקבוצה ביחד. אני שמח שאיתי בתקופה טובה וזה בא לידי ביטוי בהבקעת גולים".

איתי שכטר. נמצא בכושר הבקעה מטורף (דני מרון)
איתי שכטר. נמצא בכושר הבקעה מטורף (דני מרון)

איתי שכטר אמר: "אני עליתי למשחק אתמול בידיעה ששיתפנו שישה זרים. זה חלק מהכדורגל וזה לא נעים, אבל נתייחס לזה רק בתוך הבית. אנחנו מועדון אחד ומאוחד, והראש שלנו במשחק נגד אשקלון בשבת".

עליות וירידות: "במועדון ענק כמו בית"ר קורים הרבה דברים וזה חלק מהעניין. יש הרבה אנשים שהם מעלינו שמתעסקים בעוד דברים, אנחנו השחקנים נגיע לכל משחק כיחידה אחת כדי לנצח כל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי