וואקמה בטוח: "יכול להבקיע 20 שערים עד לסיום העונה"

בן שהר חוגג עם טוני וואקמה
בן שהר חוגג עם טוני וואקמה | דני מרון

אחרי שכבש את הראשון שלו העונה מול מכבי תל אביב, חלוץ הפועל באר שבע סימן מטרות בראיון לתקשורת בניגריה: "יודעים היטב מה אנחנו צריכים לעשות עד לסיום העונה כדי לזכות בתארים"

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה קשה בליגת העל, טוני וואקמה הצליח לשבור את הרצף השלילי. הניגרי הנהדר של הפועל באר שבע כבש את הראשון ב-1:2 מול מכבי תל אביב ביום שני האחרון, ושבר בצורת ארוכה. השער בטרנר היה הראשון שלו מול הצהובים מאז שנחת בליגת העל. היום (חמישי) סיפר וואקמה לתקשורת המקומית על התוכניות שלו לעתיד.

"אני בטוח שאפשר לשפר את כמות השערים שכבשתי בעונה הקודמת. הבקעתי 17 שערים אשתקד, אבל אני כבר יכול להבקיע העונה לפחות 20 שערים", הסביר וואקמה. על המטרות שלו עם האלופה לקראת המשך העונה הוסיף: "הדבר הכי טוב אצלנו זו האנרגיה הנהדרת שאנחנו מקבלים מהקהל. לא תמיד קל לנו, אבל יש לנו סגל מיוחד ומלא איכויות. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות עד לסיום העונה כדי לזכות בכול התארים והאתגרים שעומדים מולנו". 

לאלו שבמקרה שכחו, וואקמה פתח את העונה האירופית של הפועל באר שבע בצורה מסחררת, אך מאז ההדחה מול מאריבור בפלייאוף ליגת האלופות חלה נסיגה בכושרו והא לא מצא את הרשת. 

נפתח התאבון. וואקמה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי