שביט ערך אימון בכורה בעכו: "אשאיר את הקבוצה בליגה"

דניאל סטנצ'יו, אלדד שביט
דניאל סטנצ'יו, אלדד שביט | אלבום פרטי

המאמן החדש אמר לשחקנים: "רוצה שנעשה את זה ביחד, כי רק ביחד נוכל לנצח". סטנצ'יו החמיא: "התרשמתי מאלדד, והפילוסופיה שהוא הציג בפניי"

(גודל טקסט)

הפועל עכו פתחה היום (חמישי) עידן חדש כשהציגה את אלדד שביט כמאמנה החדש של הקבוצה. המאמן, שעזב את תפקיד העוזר בבני סכנין ותפס את מקומו של שלומי דורה, סיפר במסיבת העיתונאים: "אני בן 35, אבל עם ניסיון של תשע שנים באימון קבוצות בוגרים". המאמן החדש ביקר לראשונה במתחם האימונים וערך אימון בכורה.

במהלכו של האימון אמר שביט לשחקנים: "אני רוצה שנעשה את זה ביחד, כי רק ביחד נוכל לנצח". בסיומו של האימון הראשון אמר: "ההצעה מליגת העל יכולה להיות מלכודת דבש, אבל אני מאמין בעצמו ובקבוצה ואני אשאיר אותה בליגה. אני לא רוצה לדבר על עצמי כי אני לא הנושא, אלא הקבוצה. אני אומנם מאמן צעיר, אבל יש לי ניסיון של אימון קבוצות בוגרים במשך תשע שנים. קל יותר להגיע לליגת העל כמאמן קבוצת נוער, אבל אני עשיתי את הדרך הארוכה יותר בליגות הנמוכות".

המנהל המקצועי של עכו, דניאל סטנצ'יו, הוסיף: "נפגשנו עם מספר מאמנים, אבל התרשמתי מאוד מאלדד. אהבתי את השיחה איתו ואת הפילוסופיה שהוא הציג בפניי. אנחנו כרגע במומנטום שלילי, אבל כולנו ביחד נוכל לצאת מהמצב הזה".

משחק הבכורה של שביט כמאמן ראשי בליגת העל יהיה ביום ראשון בנתניה מול מכבי תל אביב. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי