אלברמן יירד לספסל מול ק"ש, מאבוקה מחוץ לסגל

גל אלברמן
גל אלברמן | ערן לוף

גיא לוזון מתכנן להדיח את הקשר מה-11 לטובת נטע לביא, עומרי בן הרוש ורז מאיר יפתחו כמגנים. עומרי גלזר: "רוצים להחזיר לקהל". בצד השני, חיים סילבס אופטימי במיוחד (שבת, 18:15 בספורט4)

(גודל טקסט)
שבוע לא פשוט עבר על אנשי מכבי חיפה. למרות יכולת טובה מול בית"ר ירושלים, הקבוצה ספגה הפסד ביתי ולמרות העפלה לחצי גמר גביע הטוטו הירוקים הציגו משחק חלש ובשני המקרים הקהל הביע את זעמו, בעיקר כלפי המאמן גיא לוזון.


גם בקרב השחקנים מבינים את חשיבות הניצחון במשחק הקרוב מול עירוני קריית שמונה (שבת, 18:15 בספורט4), הרי שאם הקבוצה תפסיד פעם נוספת יתערער משמעותית מעמדו של המאמן גיא לוזון. "כל אחד מבין את חשיבות המשחק הזה. ניצחון ייתן לנו הרבה אוויר לנשימה", אמר שחקן הירוקים.




בצוות המקצועי טרם החליטו לגבי ההרכב שיפתח מול קריית שמונה ונראה כי גם הפעם ההחלטה תתקבל רק לאחר האימון המסכם. לוזון התלבט בין השאר בעמדת המגן השמאלי בין רז מאיר לבין עומרי בן הרוש, אולם פציעתו של ארנסט מאבוקה, שנותר מחוץ לסגל, הובילה לכך שמאיר יפתח כמגן ימני ואילו בן הרוש יפתח בשמאל. התלבטות נוספת היא בעמדת הקשר האחורי בין גל אלברמן, שסופג לא מעט ביקורת בתקופה האחרונה, לבין נטע לביא שהרשים במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע ונראה כי יהיה מי שיזכה לחולצת ההרכב.


מי שיחזור להרכב הקבוצה הוא הקשר גילי ורמוט שיפתח על חשבונו של קאיו והחלוץ היווני סטפנאס אתנסיאדיס יפתח על חשבונו של ניקיטה רוקאביצה הפצוע, שכמו שי בן דוד לא יהיה בסגל. במועדון מאמינים כי הקשר רועי קהת שסחב פציעה במהלך השבוע ימשיך בהרכב.



ורמוט ולביא על הספסל. היישר להרכב? (עדי אבישי)


למרות ההפסד לבית"ר בשבוע שעבר, במכבי חיפה מאמינים כי גם הפעם יהיה יתרון משמעותי לקהל הירוק ביציעים, בדומה למשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה לפני שבועיים. "הקהל שלנו הוא הטוב בארץ ולמרות תקופות פחות טובות, הוא עדיין מלווה אותנו בכל המגרשים" אמרו במועדון.


עומרי גלזר, שוער הקבוצה, אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "קריית שמונה בבית שלה קבוצה טובה. אנחנו נבוא מוכנים ונעשה את מה שצריך כדי לנצח. במשחק מול בית"ר ירושלים שיחקנו טוב מאוד, אמנם זה לא התבטא בצבירת נקודות, אך ניתן לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק הזה. רוצים להמשיך ביכולת הזאת. אנחנו צריכים לקחת נקודות ואני מאמין שנעשה את זה. אנחנו רוצים להחזיר לקהל על שהוא מלווה אותנו לטוב ולרע ומקווה שביום שבת נעשה את זה".


סילבס: "הניצחון על בית"ר הוסיף לנו המון ביטחון"

עירוני קריית שמונה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הביתי מול מכבי חיפה. בניגוד לתחילת השבוע, אז היו לא מעט פנים נפולות לאחר ההפסד למכבי נתניה, הניצחון באמצע השבוע על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו וההעפלה לחצי גמר החזירה את החיוכים והביטחון לאנשי המועדון.


"יש לנו צוות מקצועי מעולה ושחקנים טובים שביום נתון יכולים לנצח כל קבוצה" אמרו במועדון. גם המאמן חיים סילבס נשמע אופטימי במיוחד: "נכון שאין לנו יותר מדי זמן להתכונן למכבי חיפה, אבל הניצחון בגביע הטוטו הוסיף לנו המון ביטחון. מכבי חיפה קבוצה איכותית עם שחקנים טובים וקהל אדיר. היה לנו חשוב לנצח את בית"ר. בבית שלנו אנחנו באים לנצח כל יריבה". 




סילבס. אופטימי במיוחד (דני מרון)


המאמן יזכה לסגל מלא למשחק ואף התייחס לחלק מהשחקנים שזכו להזדמנות מחודשת במהלך השבוע ואף הוכיחו את עצמם.  "המשחק בגביע הטוטו היה בטווח של שני משחקי ליגה וחילקנו את הכוחות. למזלי הרווחנו עוד תחרות על ההרכב. לכל משחק אנחנו מתארגנים בצורה נפרדת". אמר סילבס ששלח גם מסר לקהל שלו: "אני שמח שניצחנו בבית שלנו ושברנו את הנאחס של המגרש הביתי. אנחנו זקוקים לקהל שלנו שיגיע בהמוניו כי קבוצה בבנייה צריכה קהל שידחוף אותנו קדימה ולקהל יהיה חלק בלתי נפרד בהצלחה שלנו".


מבחינה מקצועית צפוי המגן סאן מנחם לחזור להרכב מול האקסית, כמו גם הבלם קרלוס קוויאר. בקישור סילבס מתלבט בין עידו דוידוב לדידייה ברוסו. שחקן עבר נוסף של הירוקים, שובל גוזלן יחזור ל-11 במטרה לנסות ולחזור לכבוש בליגה כפי שעשה נגד בית"ר.



הרכבים משוערים

עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, דידייה ברוסו (עידו דוידוב), איסמעיל ריאן (אחמד עאבד), נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן. 


מכבי חיפה: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, עומרי בן הרוש, גל אלברמן (נטע לביא), גאורגי קוסטדינוב, רועי קהת, סינטיהו סלליך, גילי ורמוט וסטפנאס אתנסיאדיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי