בנעלי אצילי ואיינבינדר: למה עידן ורד לא נכלל בסגל של בית"ר?

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

במועדון טוענים למחלה, אלא שהקשר עצמו טוען שהוא כשיר לשחק. ברקע: עניינים הקשורים למו"מ על הארכת חוזהו. ויש גם היסטוריה: שני כוכבים אחרים של הצהובים שחורים סבלו ממקרים דומים

(גודל טקסט)

שוב לא שקט בבית"ר ירושלים. עוד בטרם נרגעה פרשת יוסי בניון או סערת שיתופם של שישה זרים במשחק בקריית שמונה, שחקן חדש עולה לכותרות: עידן ורד. הקשר המצטיין שמוביל את הקבוצה עם ארבעה שערים וחמישה בישולים סבל השבוע ממחלה ונותר מחוץ לסגל למשחק הביתי נגד הפועל אשקלון. הסיבה האמיתית? תלוי את מי שואלים. 

ורד סיפר למקורביו ולשחקנים בקבוצה שהוא מרגיש טוב וכשיר למשחק. בבית"ר ירושלים, לעומת זאת, טוענים בתוקף שהסיבה להדחתו היא בריאותית. על פי הערכות שונות, ורד הודח מהסגל בשל עניינים הקשורים למו"מ על הארכת חוזהו, אך בבית"ר ראוי להדגיש מכחישים את הטענות הללו בתוקף.

 

ורד בן ה-28 חווה עונה נהדרת מבחינה מקצועית והוא בוודאי אחד הישראלים הטובים בליגה בפתיחת העונה. הקשר פתח את עונתו השנייה בקדנציה השנייה בבית"ר וחוזהו מסתיים בסוף העונה. לפיכך, הקשר יכול לנהל מו"מ עם כל קבוצה החל מינואר ולעזוב בקיץ ללא תמורה. בבית"ר רוצים לראות את הקשר ממשיך ומנהלים איתו מגעים שכרגע לא מתקדמים. 


זו לא הפעם הראשונה בעידן אלי טביב שענייני מו"מ משפיעים לכאורה על החלטות מקצועיות. זה קרה בעבר עם עומר אצילי, שאף הושעה ממספר משחקים, עם אלי דסה שעזב בסוף למכבי תל אביב ועם דן איינבינדר שעזב בקיץ לבאר שבע. 


מבית"ר ירושלים נמסר על השארת ורד מחוץ לסגל
: "לנוכח חרושת השמועות, עידן ורד לא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע ולכן החליט הצוות המקצועי שלא להלביש אותו".



עידן ורד. רק כי הוא לא התאמן סדיר השבוע? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי