"רק שלא יעשו לעידן ורד את מה שעשו לעומר אצילי"

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

לא שקט בבית"ר ירושלים לאחר הוצאתו מהסגל של הקשר בניצחון 0:2 על אשקלון. במועדון טענו שהשחקן לא היה כשיר, אך בסביבתו משוכנעים שהדבר קשור למו"מ על חוזהו: "השבוע אמרו שהוא חולה, נראה מה יגידו בשבוע הבא"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה אמש (שבת) ניצחון שלישי ברציפות לאחר שגברה 0:2 על הפועל אשקלון בטדי והתבססה במקום השני בטבלת ליגת העל. אבל בבית"ר כמו בבית"ר, אין רגע דל, וגם הפעם ליוותה את המשחק פרשה נוספת לאחר שהקשר עידן ורד, השחקן הכי בולט בקבוצה מתחילת העונה, הוצא מהסגל וראה את המשחק מהיציע.

לפחות על פי הגרסה הרשמית שיצאה מהמועדון ומכל מי שהתבטא לציטוט, נאמר בבית"ר שהקשר לא היה כשיר לאחר שהחמיץ מספר אימונים במהלך השבוע ולכן הוחלט להשאירו מחוץ לסגל. אולם מאחורי הקלעים, נשמעו כבר אתמול קולות שהדבר קשור למשא ומתן עם ורד ונציגיו, שבינתיים לא מגיעים לסיכום עם ראשי המועדון על הארכת חוזהו, שמסתיים בסיום העונה הנוכחית.

ורד שחש ברע במהלך השבוע ואף לא עמד לרשות הצוות המקצועי ביום רביעי במשחק גביע הטוטו בקרית שמונה, ערך שני אימונים מלאים בחמישי ובשישי, ולמרות זאת, התבשר בשיחת טלפון בשבת בצהריים שהמאמן בני בן זקן החליט שלא לכלול אותו ב-18 המתלבשים והוסבר לו שהוחלט להוציאו על רקע אי כשירותו הבריאותית .


בן זקן. הפתיע את ורד (דני מרון)

הקשר הופתע מאוד מהעניין, אך למרות זאת הגיע למפגש הקבוצה בבית וגן ואף נכח באסיפה הטקטית, טרם יציאת השחקנים לטדי. לשחקנים בחדר ההלבשה אמר ורד: "אני כשיר לחלוטין ולא מבין למה אני לא בסגל, תשאלו את הצוות המקצועי". הוכחה נוספת לכאורה, לכך שככל הנראה לא מדובר רק בנושא בריאותי, היא העובדה שאנשי הצוות הרפואי כלל לא ידעו שהקשר נופה מהסגל.

במהלך כל המשחק נשמעו שירי עידוד לקשר וגם אחרי שריקת הסיום, נשארו אלפים ביציעים וקראו "עידן ורד בוא לפה". הקשר העדיף בתחילה שלא לעלות לכר הדשא בשריקת הסיום ורק לאחר דקות ארוכות, ולאחר ששמע את האוהדים קוראים בשמו שוב ושוב ואף שוכנע על ידי מספר שחקנים, עלה לדשא, מחא כפיים לאוהדים והצטרף למספר שניות אל חבריו שחגגו את הנצחון. "הלוואי שזה יפתר כמה שיותר מהר", אמר אחד השחקנים בסיום. "עידן הוא אחד מעמודי התווך של הקבוצה הזו. רק שלא יעשו לו את מה שעשו לעומר אצילי לפני שנתיים. אנחנו רצים חזק בצמרת ועידן הוא פקטור משמעותי כאן".

בשבועות האחרונים מתנהל משא ומתן בין ראשי הקבוצה לוורד ונציגיו אבי נמני ופרנק בלחסן, בנוגע להארכת חוזהו במועדון. על הפרק חוזה לשלוש שנים עם שדרוג בשכר ובתנאים, אולם הצדדים עדין לא הגיעו להסכמות בנוגע לסכומים, כאשר כל צד מתבצר כרגע בעמדתו. גורמים המצויים בפרטי המשא ומתן אמרו לספורט1: "יש פערים בין הצדדים, אך הם באמת לא גדולים ובהחלט ניתנים לגישור. לא ברור למה בחרו בבית"ר לנקוט בצעד הדי חריף הזה כלפי עידן, יש מצב שכבר השבוע תתקיים פגישה נוספת והצדדים יגיעו לסיכום".


ורד. ירד לדשא בעקבות בקשת הקהל (דני מרון)

בסביבתו של ורד כעסו מאוד אתמול לגלות שהשחקן נמצא מחוץ לסגל ואמרו לספורט1: "עידן נמצא בכושר יוצא מהכלל, הוא אחד הטובים העונה בבית"ר, מעולם לא התחמק מאימון או משחק ושיחק גם כשהיה מעט פצוע או לא לגמרי כשיר. עידן רוצה מאוד להישאר בבית"ר, טוב לו בקבוצה ולמרות כל מה שאומרים, בשלב הזה הוא לא מחזיק בשום הצעה אחרת מאף קבוצה בליגת העל".

"הוא לא חולה ולא פצוע אז הסיבות ברורות", הבהירו בסביבתו של ורד. "כנראה שהיה נוח להוציא אותו מהסגל כי זה משחק מול אשקלון. השבוע אמרו שהוא חולה, נראה מה יגידו בשבוע הבא. בשבוע שעבר כשהיה משחק קשה בחוץ נגד מכבי חיפה, אף אחד לא העיז לעשות כלום, אבל הפעם זה כבר היה אחרת. חבל, כי בסוף כל הצדדים מפסידים מהסיטואציה הזו".

והיה גם משחק אתמול ובו כאמור ניצחה בית"ר, אם כי היכולת לא היתה מזהירה במיוחד. מי ששוב כבש הוא החלוץ איתי שכטר שהתייחס בסיום גם להיעדרותו של עידן ורד ואמר בגילוי לב: "כולם יודעים את החשיבות שלו לקבוצה ולמועדון, אני חושב שהוא כיום השחקן הכי טוב בכדורגל הישראלי ונמצא בכושר הכי טוב בכדורגל הישראלי, אבל יש מועדון ואני מאמין שביום-יומיים הקרובים, יפתרו את הבעיות, או את הדברים מסביב". היום יהנו השחקנים מיום חופשי וממחר יחלו בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת, נגד בני יהודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי