ורגוץ' ישוב להרכב במחזור הבא, ערן לוי ינסה לשוב לאימונים

ערן לוי
ערן לוי | צילום: אריאל שלום

רגשות מעורבים במכבי נתניה אחרי ה-0:0 מול בני סכנין: "הגענו למצבים מסוכנים אחרי האדום. יש פספוס אבל זה משחק שמראה על אופי". הקפטן סובל מכאבי גב וינסה לשוב לאימונים בהדרגה

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו המאופסת אמש (שבת) במשחק החוץ בעכו מול בני סכנין, שעצרה את המומנטום בו נמצאת הקבוצה. מצד אחד, בנתניה מאוד רצו לרשום רצף של שני ניצחונות ולהגיע למשחק בשבוע הבא מול המובילה הפועל חיפה, במרחק של שלוש נקודות בלבד, אך מהצד השני הודו בקבוצה כי בהתחשב בעובדה ששיחקו בעשרה שחקנים מהדקה ה-35 (דני עמוס הורחק), גם להשיג נקודה זה לא דבר רע.

"איך שהמשחק התפתח זו תוצאה לא רעה. היינו טובים ואז קיבלנו את האדום אבל עדיין הגענו למצבים מסוכנים. אמנם זה היה משחק שיכל ללכת לכאן או לכאן, אבל יש איזשהו פספוס. גם לא לספוג בעשרה שחקנים ולהגיע למצבים מראה על אופי", אמר שחקן במועדון. "לא הרשמנו אבל זו גם לא תוצאה רעה אמר" אמר שחקן אחר. "מה שמוזר הוא שדווקא הפתיחה הייתה לא גדולה, ודווקא אחרי האדום השתחררנו והגענו למצבים".

בנתניה חילקו מחמאות לשוער המחליף גולן אלקסלסי. כזכור, בקיץ האחרון בנתניה שילמו על הכישרון הצעיר סכום לא מבוטל עבור רכישתו מעירוני רמת השרון, ובקבוצה מספרים שגם באימונים קשה להבדיל באופן מאוד משמעותי בין רמת השוערים, בשל העובדה כי אלקסלסי מציג יכולה גבוהה ולא בגלל יכולת פושרת מצדו של עמוס. בכל אופן, גם במחזור הבא, במשחק החשוב מול הפועל חיפה, אלקסלסי יפתח.

לאנדרו ריביירו, זכה אמש לדקות ראשונות ובודדות, לראשונה מאז ה-18.9, אז שיחק מול מכבי תל אביב, וסיפק החמצה דרמטית שיכלה לסדר לנתניה את שלוש הנקודות. נכון לרגע זה, בנתניה ציפו ליותר מהברזילאי, ולא מן הנמנע שהוא יושאל בינואר על מנת להתחשל ולחזור טוב יותר. יש לציין שנתניה שאלה אותו לעונה אחת עם אופציה לרכישה לשלוש עונות נוספות, כך שגם מבחינה חוזית נתניה תיאלץ למצוא לכך פתרון, אם וכאשר.

מי שעוד זכה למחמאות היה הבלם דודי תירם, ששוב הוכיח שכשהוא נדרש למלא את מקומם של אחד הבלמים (אמש זה היה ברנקו ורגוץ') הוא עושה זאת בהצלחה. לגבי ורגוץ', הבלם סובב מכאבים בקרסול וככל הנראה הוא סובל מסיבוב של הקרסול ובכל מקרה, בנתניה סיפרו כי לא מדובר בפציעה חמורה ומטרת הצוות המקצועי, כמו במקרה ערן לוי, הייתה לתת לו לנוח. בנתניה מאמינים שכבר בשבוע הבא ורגוץ' יחזור לכשירות וצפוי לחזור להרכב במקומו של תירם.

בנוגע לערן לוי, המצב מורכב יותר. הקשר, עדיין מתאמן בצד וסובל מכאבים. בנתניה החליטו מראש, שבמשחקים מול עירוני קריית שמונה ובני סכנין, הקשר ינוח וסיפרו גם שגם בעונה שעברה, הוא סבל מכאבי גב שהשביתו אותו לחודש וחצי ובצוות המקצועי לא לקחו סיכון. בכל אופן, לוי צפוי לנסות לחזור במהלך השבוע לאימונים מלאים עם הקבוצה, ואז יחליטו בצוות המקצועי אם הוא יחזור לסגל.

יחזור במחזור הבא? ערן לוי (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי