בעירוני קריית שמונה משבחים: "סילבס הנחית נוק-אאוט למכבי חיפה"

חיים סילבס
חיים סילבס | צילום: סוכנות ג'יני

במועדון הצפוני מרוצים מהניצחון על הירוקים והחמיאו לצוות המקצועי. גם עאבד, שכבש אחרי תקופה קשה, זכה לשבחים. ניצן: "היינו צריכים את הנקודות האלה כמו אוויר לנשימה"

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בעירוני קריית שמונה לאחר הניצחון הביתי אמש (שבת) 0:1 על מכבי חיפה. במועדון היו לא רק מרוצים מכל שלושת הנקודות אלא גם מהדרך של הקבוצה. "חיים סילבס עשה נוק-אאוט למכבי חיפה. הם הגיעו למצבים רק מהגבהות ולא משחק מסודר. משחק ההגנה שלנו עבד מצוין, משחק ההתקפה שלנו היה טוב והחילוף של סילבס היה בינגו", אמרו במועדון.

המאמן עצמו הודה כי תוכנית העבודה שלו עבדה בצורה מושלמת ואף סיפר כי שוחח עם אחמד עאבד והסביר לו את הסיבה למה החלוץ יפתח את המשחק על הספסל. סילבס הסביר: "ידעתי שהמשחק יהיה אגרסיבי בהתחלה והעדפתי שאחמד יעלה מהספסל ואני שמח שזה הצליח". גם החלוץ, שכבר היה מחוץ למועדון בקיץ ונשאר רק לאחר שסילבס היה זה ששכנע אותו, נראה נרגש בסיום. "אחמד היה ונשאר שחקן טוב ואנחנו שמחים שהוא אצלנו", אמרו הוסיפו.

שני שחקנים נוספים שזכו למחמאות היו הקשר עדן שמיר, שנפצע במהלך המשחק אך נראה כי לא סובל מפציעה רצינית, והשוער איתמר ניצן, שהציל שער של קאיו. ניצן אמר לאחר המשחק: "הניצחון על בית"ר ירושלים היה מאוד חשוב וזה הביא גם לניצחון מול חיפה. היה לנו חשוב לנצל את המומנטום ועם עבודה קשה וצניעות נראה שמצאנו את ה-DNA שלנו. קריית שמונה ניצחה וחזרה לליגה ולמעשה שלחה הצהרה לליגה. היינו צריכים את הנקודות האלה כמו אוויר לנשימה. אני שמח שהדרך שלנו הובילה להצלחה. אנחנו קבוצה די חדשה וחיפשנו את עצמנו מעט זמן והמשחק מול בית"ר וכעת המשחק מול חיפה הוציאו אותנו לדרך הנכונה". ניצן התייחס לקהל המקומי שהגיע למשחק: "אני מרוצה מהקהל שהגיעו בכמויות מכובדות לקריית שמונה והם עודדו אותנו ואני מודה להם על כך". 

מחמאות. סילבס והצוות המקצועי (סוכנות ג'יני) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי