קינדה אמור לעבור למכבי ת"א, גם ורד ורפאלוב יצטרפו?

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

הצהובים סיכמו על רכישתו של קשר מ.ס אשדוד, שמתוכנן לעבור רק בקיץ לקריית שלום. בתמורה דור פרץ עשוי לעבור בהשאלה לעיר הנמל. וגם: קשר בית"ר מועמד, המתנה לקלאב ברוז' בנוגע לליגיונר

(גודל טקסט)

 כבר במהלך חודש אוגוסט נכנסו ראשי מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד למו"מ מתקדם בכל הנוגע להעברת גדי קינדה לקריית שלום, עסקה שנפלה ברגע האחרון דווקא בעקבות סירובו של בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב להצטרף לעיר הנמל, הרי שמכספי מכירת קינדה אמורה הייתה אשדוד לממן את צירוף הבלם.

כעת מתברר כי הצדדים שבו לשולחן המו"מ ולמעשה עקרונית סוכמה העברת הקשר למכבי תל אביב תמורת 800 אלף יורו, אך העסקה תתבצע רק בקיץ הבא בשל הימצאותה של אשדוד בתחתית.

דבר נוסף שקידם את המהלך הוא הגעתו של עמיר תורג'מן לעמדת המאמן במ.ס אשדוד. תורג'מן כידוע בשנים האחרונות עבד במכבי תל אביב, אימן את מחלקת הנוער, שימש כסקאוט ראשי ולאחר מכן עבד בבית"ר ת"א/רמלה, שהפכה למעין "קבוצת בת" של הצהובים.


תורג'מן. הגעתו לאשדוד תסייע למכבי תל אביב (אודי ציטיאט)

באשדוד מעוניינים בתמורה ל-800 אלף יורו עבור קינדה גם במספר משחקניה הצעירים של מכבי תל אביב ובכוונת ג'ורדי קרויף להציע לאשדוד מספר שחקנים בהשאלה כבר בינואר הקרוב, כאשר השם המועדף על תורג'מן הוא דור פרץ.

מכבי תל אביב, כידוע, מנהלת מו"מ גם עם ליאור רפאלוב בחודשים האחרונים, אחרי שקשר קלאב ברוז' הבהיר לנציגי המועדון כי הוא מעוניין לשוב לישראל אחרי למעלה משש שנים בבלגיה. הגעתו של הליגיונר עשויה לסלול את דרכו של פרץ לקבוצה חדשה, בוודאי אם אייל גולסה וחוסה רודריגס הפצועים ישובו לכשירות מלאה וישובו להרכב. שמות נוספים שעשויים להגיע למ.ס אשדוד בינואר הם מתן בלטקסה שהגיע מהפועל פ"ת וממעט לשחק אפילו בגביע הטוטו וכן מושאלים לבני יהודה דוגמת מתן חוזז, אליאל פרץ ומאוויס צ'יבוטה שלא ברור אם ימשיכו אצל הזהובים.


רפאלוב. גם איתו מתנהל מו"מ מזה תקופה ארוכה (דני מרון)

שם נוסף שנמצא ברשימות של אנשי מכבי תל אביב הוא עידן ורד, שמסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים בקיץ הקרוב וכאמור אתמול נותר מחוץ לסגל הקבוצה, לטענת מקורבי השחקן מכיוון שטרם חתם על חוזה חדש. בסביבת מכבי תל אביב הבהירו כי כל שחקן חופשי נמצא במעקב ואמרו: "יש רצון לצרף אותו, אנחנו גם מודעים לכך שחוסר התלהבות ינחית אותו בהפועל באר שבע אם יעזוב את בית"ר.


עידן ורד אתמול ביציע (דני מרון)

בעניין אחר, מכבי ת"א והפועל באר שבע יעמדו לדין בעקבות זריקת חפצים על ידי אוהדי שתי הקבוצות לכר הדשא במהלך המשחק ביניהן ביום שני האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי