מו אלאך מועמד לתפקיד המנהל הספורטיבי במכבי חיפה

מו אלאך
מו אלאך | אתר רשמי

ההולנדי ממוצא מרוקאי (44), שמשמש כמנהל טכני בוויטסה ארנהיים, נמצא ברשימת המועמדים של שחר. גורם במועדון אמר: "בשלב זה אין מו"מ מתקדם עם אף אחד מהמועמדים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בחיפוש אחר מנהל ספורטיבי ואחד המועמדים הוא מו אלאך ההולנדי המשמש כמנהל טכני בוויטסה ארנהיים.

שמו של אלאך כבר עלה בקיץ האחרון לצדם של טוני מוניוס ורמון פלאנס הספרדים, אבל הירוקים בחרו כזכור במוניוס שכבר חתם במועדון, אך ברגע האחרון התחרט והודיע שהוא לוקח חופשה בת שנה.

ההולנדי ממוצא מרוקאי (44) משמש כמנהל הטכני של ויטסה ארנהיים כבר משנת 2013 ועבד עם פיטר בוס בשלוש שנותיו הראשונות במועדון. ב-2011-2012 אף שימש כמנהל הטכני של נבחרת הולנד. בקריירת המשחק עבר באקסלסיור, כרונינגן, דורדרכט, טוונטה ו-ונלו. בתקופה האחרונה אישר אלאך לכתבים המקומיים שלא בטוח שימשיך בעונה הבאה.

בהולנד מספרים שמדובר באיש מקצוע שלא אוהב לדבר עם עיתונאים ובאחד שייצב את המצב הפיננסי של המועדון והוריד את התלות במושאלים מצ'לסי.

גורם במועדון אישר את הדברים: "מדובר במועמד אחד מתוך מספר מועמדים ובשלב זה אין סיכום או משא ומתן מתקדם עם אף אחד. רק כאשר נמצא את האיש המתאים ביותר נביא אותו. יכול להיות שזה יהיה תוך זמן קצר ויכול להיות שזה יהיה בקיץ. בכל מקרה אין לזה כל קשר למצב הקבוצה או עתידו של המאמן".

מו אלאך. אחד המועמדים של שחר (ויטסה ארנהיים, האתר הרשמי)
מו אלאך. אחד המועמדים של שחר (ויטסה ארנהיים, האתר הרשמי)

כאמור מינויו של מנהל ספורטיבי לא קשור לעתידו של המאמן גיא לוזון שנמצא בלחץ גדול בגלל התוצאות בשבועות האחרונים, אלא לרצון של הבעלים יעקב שחר למנות אישיות בכירה שתהיה אחראית על כל הצד המקצועי במועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי