במ.ס. אשדוד מזהירים: "המשחק מול עכו יהיה קשה כמו מול ב"ש"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

הרצף החיובי של תורג'מן ("צריכים להשתפר, יכולנו להשוות) נעצר אחרי 3:1 מול האלופה. קינדה ספג צהוב חמישי וייעדר מול רעננה אחרי הפגרה, באשדוד חושבים על חיזוק

(גודל טקסט)
ההתקדמות של מ.ס. אשדוד ועמיר תורג'מן נעצרה אמש (ראשון), כשהקבוצה נכנעה 3:1 מול הפועל באר שבע. בקבוצה הציגו ניצוצות מרשימים עם יתרון, אך שערים של מהראן ראדי וטוני וואקמה סידרו לאלופה שלוש נקודות חשובות. אשדוד תפגוש במחזור הבא את הפועל עכו, לקרב לוהט ובקבוצה הסבירו: "אסור לחשוב עלינו כקבוצת תחתית. המשחק מול עכו לא נופל בקושי מהמשחק מול הפועל באר שבע. יכולנו להמשיך את המומנטום החיובי אבל דברים קורים בכדורגל".


עמיר תורג'מן הסביר בסיום: "ידענו שבאר שבע תלחץ על הגז במחצית השנייה ואנחנו הורדנו קצב. אפשרנו להם כל כך הרבה הזדמנויות. יכולנו להשוות ואני לא יודע איך גדי קינדה ורועי בקל החמיצו. הקבוצה מתקדמת, אבל אנחנו צריכים להשתפר". על מצבה של הקבוצה אמר המאמן: "איך מנצחים? אנחנו צריכים להיות רעים יותר ולקחת נקודות בכוח ולא רק באמצעות כישרון".



על חסרונו של יואב ג'ראפי: "יש לנו שני שוערים. אחד פצוע ואחד שמשחק. אני מרוצה מירדן קרישטול ולא רוצה ליצור בעיה, כשאין בעיה". בקבוצה כבר חושבים על חיזוק של שחקן חופשי, זר או ישראלי, אך במקביל חושבים גם על חלון ההעברות בינואר. קינדה, שספג כרטיס צהוב חמישי, ייעדר מול הפועל רעננה אחרי הפגרה. 

 
 

חושב על שיפור. תורג'מן (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי