אבוקסיס: הגול של צ'יבוטה אחד היפים שנכבשו העונה

צ'יבוטה ו-ואלסקיס
צ'יבוטה ו-ואלסקיס | דני מרון

מאמן בני יהודה היה מרוצה לאחר ה-1:2 של קבוצתו על מכבי פ"ת והחמיא לחניכיו שכבשו שער קבוצתי מרהיב: "לא עבדנו על זה באימונים". שרון מימר: "נעקצנו והמשחק ברח לנו". סולמון: "הגיע לנו לנצח". צפו בגול האדיר

(גודל טקסט)
"לא נעים להפסיד שני משחקי ליגה ועוד אחד בגביע הטוטו", הודה יוסי אבוקסיס לאחר שבני יהודה חזרה לחייך בזכות 1:2 דרמטי על מכבי פתח תקווה משער בדקה ה-88. "הניצחון הזה חשוב מאוד מבחינת ביטחון וגם מבחינת הטבלה. מאוד צפוף, הסתכלתי לפני המשחק על הטבלה, הפסד היה יכול לסבך אותנו בתחתית".


אבוקסיס המשיך: "נכנסנו להלם מהשער המהיר של סולמון בפתיחת המחצית השנייה, לא הספקתי אפילו לעמוד וכבר 1:1. אמרתי לשחקנים לא להישבר. היינו אגרסייבים היום והגיעו לפחות מצבים נגדנו, זה מנחם אותי אבל כמובן שעדיין יש המון מה לשפר".

 

 


שער הניצחון המאוחר: "הגיע לנריוס לכבוש כי הוא עבד לאורך כל המשחק. הוא הוציא אותנו להתקפות יפה וזהו, זה היה מאוד חשוב. אנחנו חייבים לצבור ביטחון ולהמשיך לשחק טוב לאורך יותר דקות. אני מרוצה חלקית מהיכולת. היו לנו דקות טובות בחצי הראשון, בשני קצת פחות. השער הכניס אותנו להלם והוציא לנו קצת את האוויר. אני מרוצה כי היו משחקים ששיחקנו הרבה יותר טוב והפסדנו".



"הגיעו לו לכבוש". נריוס ואלסקיס (דני מרון)


על השער של צ'יבוטה, שנכבש לאחר מהלך קבוצתי מרהיב
: "אם יש מאמן שאומר שהוא עובד על שער כזה אז הוא משקר. הגול הראשון היה אחד היפים שנכבשו העונה, אבל זה שער של יכולת של שחקנים ולא של מאמן".


גיבור המשחק נריוס ואלסקיס אמר: "אני שמח מאוד כי זה היה מאוד חשוב עבורנו אחרי ההפסדים. שער ובישול, אני מאוד מאוד שמח. זה חשוב לביטחון של כולם. צ'יבוטה אמר לי לעזוב, עזבתי. ראיתי אותו, אני שמח בשבילו, זו הייתה התקפה יפה מאוד".


שרון מימר המאוכזב: "אני מרגיש שהמשחק ברח לנו אחרי שחזרנו בפתיחת המחצית השנייה. שלטנו בקצב והגענו לכמה מצבים, היינו יכולים להכריע את זה לטובתנו. נעקצנו בשתי התקפות וזה חלק מהמשחק. פתחנו את המשחק טוב, אחר כך זה התאזן ועבר לבני יהודה בסוף המחצית הראשונה. אחרי השער קיבלנו ביטחון והגענו לכמה מצבים טובים. החצי השני שלנו היה די טוב וחבל שלא עלינו ליתרון".



לא מצליח לייצר רצף. שרון מימר (דני מרון)


על כך שמכבי פתח תקווה לא מצליחה לייצר רצף של ניצחונות העונה: "היינו יכולים לעוף קדימה היום, חבל לי מאוד שלא עשינו את זה. באנו למשחק הזה, הופענו, והיה חסר לנו גרוש ללירה. ננסה להביא את זה במשחקים הבאים כי יש לנו קבוצה טובה".


מנור סולמון
הסביר: "שלטנו מתחילת המשחק והגיע לנו לנצח. עבדנו קשה, שיחקנו טוב ואנחנו מאוד מאוכזבים מהמשחק הזה. הפסדנו וזה מאוד מבאס. חסרה לנו קצת תכלית. לא הגענו למספיק מצבים. העתיד שלי? יש דיבורים ואני לא אשקר שיש קצת לחץ, אבל אני לוקח את זה למקום חיובי. החלום שלי זה לשחק בקבוצה גדולה באירופה. אבי ושינו רוצים את זה גם ואני לא יודע מתי זה יקרה. מה שטוב למועדון טוב לי".


 

 חולם על אירופה. מנור סולומון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי