מקורביו של ממן: "חנן לא יחכה ויחליט על עתידו כבר בינואר"

חנן ממן
חנן ממן | ערן לוף

קפטן הפועל חיפה יסיים חוזה בסיום העונה אבל נראה כי כבר בחודש ינואר יקבל החלטה לגבי עתידו כשהפועל באר שבע עוקבת בעניין. גינסארי יאבד את המקום בהרכב לבן בסט?

(גודל טקסט)

אחד הכוכבים הגדולים של ליגת העל עד עכשיו הוא ללא ספק חנן ממן. האחרון מוביל את הפועל חיפה לאחת העונות הגדולות בהיסטוריה כאשר הקבוצה מדורגת בצדק במקום הראשון אבל עדיין לא ברור מה יעלה בעתידו של הקפטן. ממן מסיים חוזה בסיום העונה ולמעשה יכול לפתוח במשא ומתן מול קבוצות אחרות כבר מחודש ינואר ובסביבתו של הקשר טוענים כי כבר בינואר יקבל ממן החלטה לגבי הקבוצה בעונה הבאה.

הבעלים יואב כץ הצהיר כי אינו מתכוון להיפגש בשלב זה עם אף שחקן לגבי עתידו במטרה שהשחקנים יהיו מרוכזים לגבי העונה הנוכחית. מקורביו של ממן סיפרו הבוקר: "חנן נמצא בשיאו ולא יחכה ויחליט לגבי עתידו כבר בחודש ינואר". מי שנמצאת במעקב אחר השחקן היא הפועל באר שבע שכבר בקיץ הביעה עניין בשחקן. העובדה כי סוכנו של השחקן, דודו דהאן, מיודד עם אנשי באר שבע יכולה לתת עדיפות לאלופה בקבלת ההחלטה של הקשר מהכרמל.

בינתיים הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה. בחיפה הצהירו את המשחק הזה כמבחן משמעותי במאבקי הצמרת לקראת המשך העונה. החלוץ עדן בן בסט צפוי לחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של ראדו גינסארי. ענר שכטר יעבור הבוקר ניתוח ברגלו וצפוי להיעדר שלושה חודשים מהמגרשים.

האלופה עוקבת. ממן (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי