מאמן קריית גת: "ליגת הנשים שוויונית, תהיה עונה מרתקת"

ירון גפני
ירון גפני | צילום: פייסבוק

ליגת העל בכדורגל נשים תצא הערב לדרך, ומאמן האלופה, ירון גפני, מתרגש ממחזור הפתיחה. העונה כל קבוצה תוכל לצרף ארבע שחקניות זרות. כמו כן, האקדמיה לכדורגל בנות הצטרפה לליגה כחלק מפיתוח הענף

(גודל טקסט)

עונת 2017/18 בליגת העל בכדורגל נשים תצא הערב (שלישי) עם שדרוג מבורך, כאשר העונה כל קבוצה תוכל לשתף ארבע שחקניות זרות לעומת העונה שעברה אז היה ניתן לשתף שלוש שחקניות. הליגה מונה תשע קבוצות, כאשר הקבוצה הנוספת, כחלק מתהליך פיתוח הענף וקידום השחקניות, היא האקדמיה לכדורגל בנות בהדרכתו של גיא עזורי.

מ.כ. רמת השרון – מ.ס. קריית גת (19:30)
האלופה מקריית גת החליפה את המאמן אייל שדה באקס ירון גפני, שאמר: "הליגה שוויונית, תהיה עונה מרתקת". הקבוצה התחזקה שחקניות צעירות מהאקדמיה ושחקניות הנבחרת הבוגרת: אלינה מטקלוב, שחר נקב ונעם קדם. כמו כןף החתימה הקבוצה את דניאל שולמן מארצות הברית וארבע זרות נוספות. חיזוק נוסף היא קארין סנדל הוותיקה, קפטנית נבחרת ישראל. מנגד, החבורה של גבי בורשטיין, האלופה לפני שתי עונות, התחזקה בארבע זרות והחתימה את השחקניות הוותיקות שירלי אוחנה ומיה ברקי, שמצטרפות לאדווה טויל.

מכבי חולון – הפועל פתח תקווה (19:30)
חולון צירפה ארבע שחקניות זרות והצליחה לשמור על אותו הסגל. לעומת זאת, פתח תקווה עברה קיץ לא פשוט שכלל לא מעט עזיבות של שחקניות, אבל הקבוצה הצליחה להעמיד סגל ראוי ולפתוח את העונה.

מכבי חדרה – האקדמיה לכדורגל בנות (19:45)
חדרה, שמינתה את דדה בר כליפא למאמן הקבוצה, שמרה על סגל יציב וצירפה שלוש שחקניות זרות. האקדמיה היא הקבוצה הצעירה בליגה, בה כל השחקניות בנות 14-18, והיא רשאית לרשום שחקניות זרות.

הפועל רעננה – בנות נתניה (20:00)
העולה החדשה לליגת העל מרעננה, בהדרכתו של אלון ברומר, מציגה סגל צעיר ואיכותי בראשות שי שדה הוותיקה, האחיות קרן וגור שמריך, שי פרל והשוערת עמית כהן. בנות נתניה, בעונתן שנייה בליגת העל, שמרו על סגל יציב וצירפו שחקניות צעירות. והמאמנים שלי ישראל ואלון שרייר ינסו להישאר בליגה עונה נוספת.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי