בוזגלו בסגל לסכנין, הקופים: לוזון יורק על ערכי המועדון

מו אלאך
מו אלאך | Gettyimages

הקשר שיחזור אחרי חצי שנה: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה". במקביל מתקדמים המגעים עם המנהל המקצועי של ויטסה מו אלאך. ארגון האוהדים תלה שלטים במתחם האימונים: "גיא רומס את הכבוד ועושה ממכבי חיפה שכונה"

(גודל טקסט)
מאור בוזגלו יהיה בסגל מכבי חיפה למשחק הקרוב מול בני סכנין בסמי עופר (ראשון, 21:00). בוזגלו, שסיים תהליך ארוך של שיקום מפציעה, הרגיש כי הוא מוכן מבחינה פיזית לחזור לסגל. בעצה אחת עם הצוות המקצועי והרפואי של המועדון הוחלט כי כבר במשחק מול סכנין הוא יתלבש – כך נמסר בהודעה רשמית של הירוקים. הקשר שלא שיחק כדורגל חצי שנה וזה היה נגד מכבי חיפה בסמי עופר, אמר לאתר הרשמי: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה".


במקביל, עבר יום לא פשוט עבר אתמול (שלישי) על מכבי חיפה. השחקנים ערכו שני אימונים, אך עיקר הקושי היה מנטלי כאשר הקבוצה נמצאת בתקופה גרועה ותחושת אי ודאות מרחפת מעל ראשו של המאמן גיא לוזון. האחרון יודע שהמשחק מול בני סכנין עשוי להיות האחרון שלו על הקווים, כאשר מינוי מנהל ספורטיבי זר מתקרב. ההערכה היא שהמנג'ר החדש יביא עמו צוות משלו. 


 



הבעלים יעקב שחר הגיע אתמול לאימון הקבוצה ושוחח עם המאמן והשחקנים. הנשיא נתן ללוזון הזדמנות נוספת במשחק הקרוב מול בני סכנין ביום ראשון ואף הבהיר לשחקנים כי גם הם זוכים לביקורת לא פחות גדולה מהמאמן בעקבות התוצאות האחרונות. לוזון מאמין שיש לו את היכולת להביא ניצחון ביום ראשון ולעשות את השינויים המתאימים במהלך הפגרה בכדי להוציא את חיפה לדרך הנכונה. אחד הנושאים עליהם דובר בשיחה שנערכה בין שחר לבין לוזון הבהיר הבעלים שיש בכוונתו להביא בהקדם מנהל מקצועי למועדון. בקיץ עוד דובר על טוני מוניוס, אבל הספרדי ביטל ברגע האחרון את הגעתו. מאז לא הפסיקו החיפושים אחרי אלטרנטיבה.


 מי שחושבים אחרת מיעקב שחר הם אנשי ארגון "הקופים הירוקים", שתלו במתחם האימונים שלטים נגד המאמן גיא לוזון. בפוסט שפרסמו ברשתות החברתיות נכתב בין היתר: "הקהל של מכבי חיפה נאמן, אבל לא טיפש. גיא לוזון, אתה רומס את הכבוד של הקבוצה, יורק על ערכי המועדון ועושה ממכבי חיפה שכונה שמתאימה אולי בפ"ת, אבל לא אצלנו. לא הסכמת לעריפת ראשך במחזור 4? לא רוצים את לוזון בחיפה!"



 בוזגלו. הופעת הבכורה במכבי חיפה הולכת ומתקרבת (אתר רשמי מכבי חיפה)



בחזרה למנהל המקצועי, במועדון אישרו שיש מספר מועמדים לתפקיד כאשר המועמד העיקרי ולהחתים את המנהל המקצועי של ויטסה ארנהיים מו אלאך. בחיפה מתכוונים לפנות בימים הקרובים להולנדי ולהודיע לו על הרצון להביאו לישראל בכדי שיתחיל בעבודה כבר מתחילת הפגרה. בסביבתו של אלאך סיפרו כי לא צפויה להיות התנגדות מצד המועדון ההולנדי ואלאך יהיה זה שיבקש להשתחרר לאחר שיסכם את תנאיו מול חיפה.



"התנאים האישיים של אלאך לא יהוו מכשול ואם נגיע להסדר, הוא יצטרך לנסות ולהשתחרר מהמועדון ההולנדי", אמרו הבוקר במכבי חיפה. "לאורך כל הקיץ לא איבדנו רצון להביא מנהל מקצועי ואנחנו מאמינים שזה יקרה בקרוב". טרם ברור אם כבר בתחילת דרכו של המנהל המקצועי יגיע עמו מאמן, אך ברור כי צפויים להגיע מספר אנשי צוות שישתלבו בחיפה.


אלאך בן ה-44 כבר ביקר בישראל ושוחח עם ראשי המועדון. הירוקים, אגב, ראיינו גם מועמדים נוספים, אך נוטים ללכת לכיוונו של ההולנדי. 



אלאך. תנאיו לא יהוו בעיה (Gettyimages)


בינתיים הקבוצה תמשיך את הכנותיה לקראת המשחק מול סכנין. המגן ארנסט מאבוקה והחלוץ ניקיטה רוקאביצה יחזרו לסגל הקבוצה, אך לגבי האחרון עדיין לא ברור אם הוא יפתח במשחק. גם הקשר גל אברמן שלא שיחק מול קריית שמונה צפוי לחזור להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי