פרסום ראשון: אלי כהן על סף סיכום בהפועל ר"ג

אלי כהן
אלי כהן | צילום: עדי אבישי

המאמן יחתום בקרוב לקדנציה רביעית בקבוצה עמה הוא הכי מזוהה אחרי שזכה בשני גביעי מדינה. בעונה שעברה אימן את כפר סבא ופוטר. האורדונים נמצאים מתחת לקו האדום בליגה הלאומית

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

אלי כהן נמצא על סף סיכום בהפועל רמת גן וצפוי להתמנות בימים הקרובים למאמן הקבוצה, כך נודע הבוקר לספורט1. אם יחתום בסופו של דבר, זו תהיה הקדנציה הרביעית של כהן ברמת גן, עמה זכה בשני גביעים. הוא גם מכונה "אלי כהן הרמתגני".

בקדנציה האחרונה של כהן ברמת גן, בעונת 2012/13, הוא הגיע לקבוצה שהיתה אז בליגת העל לקראת סיום העונה ולא הצליח למנוע את ירידתה לליגה, אך הצליח בכל זאת לסיים בטעם טוב כשזכה בגביע המדינה אחרי ניצחון בגמר על עירוני קרית שמונה.

כהן לא אימן מאז פוטר מהפועל כפר סבא בחודש אפריל בעונה שעברה. הוא אימן בשנים האחרונות בבית"ר ירושלים, בני סכנין והפועל חיפה, וכעת צפוי לחזור למועדון אתו הוא מזוהה יותר מכל.


בנאדו. דרדר את רמת גן לתחתית (עדי אבישי)

רמת גן פיטרה בשבוע שעבר את אריק בנאדו, אחרי פתיחת עונה רעה (7 נקודות בלבד ודירוג מתחת לקו האדום), עם ניצחון אחד בלבד. לאחר פיטוריו של בנאדו, הדריך את הקבוצה פטריסיו סייג, שהיה עוזרו של בנאדו, אך נדמה שגם הוא לא הצליח לייצב את השורות. לאחר ניצחון נאה 0:2 בחצי גמר גביע הטוטו על הפועל ת"א, חזרה הקבוצה למסלול ההפסדים בליגה, 2:0 מול בית"ר ת"א/רמלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי