אבוקסיס: לשחק מול בית"ר ירושלים זה אתגר גדול

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה דרך לקראת המשחק המסקרן (שבת, 20:30, ספורט4): "יש להם הרבה שחקנים מסוכנים". גורדנה ייעדר בשל פציעה במפשעה

(גודל טקסט)

שחקני בני יהודה נאלצו לנדוד הבוקר (חמישי) למגרש הכדורגל בבית דגן, בשל שזרוע החורף שמתקיים באצטדיון שכונת התקווה. בקבוצה התקשו למצוא בשבועות האחרונים מגרשי אימון חלופיים, בשל העובדה שקבוצות רבות נמצאות גם הן במהלך השזרוע במגרשיהן.

מהאימון עצמו נעדר הקשר רועי גורדנה, שסובל מפציעה במפשעה ויעדר מהמשחק המסקרן נגד בית"ר ירושלים, בשבת במושבה (20:30, ספורט4).

"כל משחק בליגה הוא משחק חשוב ואנחנו באים למשחק נגד בית"ר ירושלים, שנמצאת בתקופה טובה, עם שחקנים טובים". אמר המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק. "אני חושב שהניצחון האחרון נגד מכבי פ"ת, אמור להחזיר לנו הרבה בטחון כי זה היה נראה הרבה יותר טוב, מבחינת האגרסיביות ומבחינת מהלכי הכדורגל".

ההגעה כאנדרדוג: "גם כשבאים כפייבוריטים וגם כשמגיעים כאנדרדוג צריכים להיות ב-100 אחוז יכולת. נגד אשדוד היינו לכאורה פייבוריטים, אבל חוסר ריכוז של שתי דקות במשחק הזה, הובלנו שם והחמצנו הזדמנויות להבקיע את השני ולגמור את המשחק ובסוף חוסר ריכוז הפסיד לנו את המשחק. על אחת כמה וכמה נגד בית"ר ירושלים, שיש לה איכויות מדהימות, צריך לבוא מחויב ומרוכז ואני מקווה שהמשחק האחרון שלנו ייתן לנו בטחון. אנחנו יודעים מה זה כדורגל, עוד ניצחון ועוד כמה נקודות נותנים ביטחון וככה גם נוכל לראות יכולת טובה יותר".

יוסי אבוקסיס. אתגר לשחק נגד בית
יוסי אבוקסיס. אתגר לשחק נגד בית"ר (דני מרון)

השינויים ביכולת וחוסר היציבות: "אני חושב שזה שיש לנו הרבה שחקנים צעירים בקבוצה, אולי גורם לכך שיש עליות וירידות ביכולת, אבל אני שמח שיש רצון. במשחקים האחרונים עשינו טעויות שלא מתאימות לנו, של חוסר ריכוז, והפסדנו משחקים על טעויות שטותיות. יש עליות וירידות ואני מקווה שעכשיו נשמור על רמה יציבה לאורך זמן. ננצל גם את הפגרה לעבודה קשה – אנחנו לא מתכוונים לנוח – בשביל לחזור קבוצה טובה יותר אחרי הפגרה".


המפתחות המקצועיים למשחק נגד בית"ר
: "יש יותר משניים-שלושה. אני חושב שבשביל לנצח את בית"ר ירושלים צריך לעבוד, כי יש להם הרבה שחקנים מסוכנים גם בהגנה וגם בהתקפה, ולא סתם הם נמצאים איפה שהם נמצאים. אני בטוח שנוכל להציע משחק טוב ויכולים להציע יכולות. בית"ר קבוצה טובה, אבל כשאנחנו באים מרוכזים ועם היכולת שלנו אז גם אנחנו קבוצה טובה".

רועי גורדנה. יחמיץ את המשחק המסקרן (עדי אבישי)
רועי גורדנה. יחמיץ את המשחק המסקרן (עדי אבישי)

המפגש האישי מול בית"ר: "כבר עבר כל כך הרבה שנים וכל כך הרבה מפגשים, חלקם טובים, חלקם פחות טובים. אני חושב שכמאמן לשחק נגד בית"ר ירושלים וגם לקבוצה שלי, לשחק נגד בית"ר עם כל הקהל שלהם, זה אתגר מאוד גדול".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי