שביט צפוי לפתוח לראשונה עם זינו בהרכב עכו

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

המאמן מתלבט לקראת המשחק בשבת (16:00) בבית מול אשדוד בין מוליץ' לאוניקאצ'י בחוד. שחקן בקבוצה על קרב התחתית: "זה משחק העונה שלנו". אשדוד עדיין ללא ג'ראפי, בקל יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)
לאחר הזעזוע בעמדת המאמן (אלדד שביט במקום שלומי דורה) והתבוסה הכואבת למכבי תל אביב (5:2), בהפועל עכו מבינים כי המשחק הקרוב בשבת (16:00) בו יארחו את מ.ס אשדוד גורלי להמשך ההישרדות שלהם בליגת העל, גם אם מדובר רק במחזור ה-10. ניצחון יאפשר לעכואים גם לברוח מהמקום האחרון וגם לצאת לפגרה עם ביטחון.


הקשר לוטם זינו, שהגיע לקראת סיום מועד ההעברות ממכבי פתח תקווה, צפוי לערוך בכורה בהרכב. שביט מתלבט לגבי החלוץ שיפתח לצדו של עמראן אלקרינאווי כשפייסל מוליץ ופיטר אוניקאצ'י מתחרים על מקום אחד. החלוץ בן אז'ובל מתאמן אבל ממשיך להתלונן על כאבים וההחלטה לגבי שיתופו בסגל תתקבל לאחר האימון המסכם.




בעכו לא מזלזלים בקבוצה של עמיר תורג'מן,  ושביט שם דגש בתדריכים הטקטיים על ההתקפה של אשדוד. "זאת אחת ההתקפות המוכשרות בליגה" אמר שחקן בעכו והוסיף: "מבחינתנו מדובר במשחק עונה לכל דבר".



מוליץ'. יפתח מול אשדוד? (ערן לוף)


אשדוד יצאה למלון בעכו, בקל יעבור מבחן כשירות

עמיר תורג'מן והצוות המקצועי במ.ס אשדוד עבדו קשה בימים האחרונים כדי להשכיח את ה-3:1 להפועל באר שבע במחזור שעבר ולהחזיר את הקבוצה למסלול, לקראת משחק החוץ הקריטי מבחינתם נגד נועלת הטבלה הפועל עכו.


השוער יואב ג'ראפי והבלם ניר ברדע אינם כשירים עדיין ויחזרו לשחק בעוד שלושה שבועות, לאחר הפגרה, ואילו רועי בקל יעבור לפני המשחק מבחן כשירות בשל פציעה מאימוני הימים האחרונים. הקבוצה יצאה לבית מלון בעכו ושם ייערכו ההכנות האחרונות למשחק התחתית, שבאשדוד מודעים לכך שהפסד בו יוריד אותם אל מתחת לקו האדום.


הרכבים משוערים

הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, עמית ביטון, גל שיש, ברונו איבה, לוטם זינו, גבי קניקובסקי, סיראז נסאר, עמראן אלקרינאווי, פייסל מוליץ (פיטר אוניקאצ'י).


מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גאנב, אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, אדילסון באהיה, מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי