רשמי: עידן ורד חתם בבית"ר ירושלים לשלוש שנים נוספות

עידן ורד
עידן ורד | עדי אבישי

בבירה נושמים לרווחה. הקשר האריך הבוקר את חוזהו בתמורה לשדרוג תנאיו ואמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "מאושר להמשיך ולהיות חלק מהמקום שהוא בית עבורי"

(גודל טקסט)

 עידן ורד צפוי לשוב לסגל בית"ר ירושלים ולא מן הנמנע שיזכה לקבל בחזרה את חולצת ההרכב במשחק החוץ מול בני יהודה (שבת, 20:30 בספורטHD4), אבל הסיפור הגדול הוא שהבוקר סאגת חוזהו הגיעה לסיומה והקשר חתם לשלוש שנים נוספות.

לאחר מספר ימים של קיפאון במגעים בין הצדדים, שכזכור הגיע לשיאו בהוצאת הקשר מהסגל למשחק מול הפועל אשקלון (0:2), לטענת בית"ר מכיוון שלא התאמן באופן סדיר בימים שלפני האימון ואילו לטענת מקורבי הקשר רק בשל העובדה שטרם האריך את חוזהו, הצדדים הגיעו לסיכום והבוקר נערכה הפגישה המכריעה והשחקן חתם באמצעות סוכנו אבי נמני על חוזה חדש ומשודרג.

"אני מאושר להמשיך ולהיות חלק מהמקום שהוא בית עבורי, מודה למועדון על הבעת האמון והרצון ההדדי להמשיך יחד", אמר עידן ורד לאתר הרשמי. כידוע ורד חזר לקבוצה בקיץ 2016 בחוזה לעונה אחת עם אופציה, לאחר פרק יחסית קצר בחו"ל שכלל שמונה משחקים במדי הכוכב האדום בלגרד מסרביה ועשרה משחקים בקבוצה הקנדית אוטווה פיורי.


עידן ורד עם אלי אוחנה ואבי נמני לאחר החתימה בבית"ר ירושלים (נים-גרופ)

עידן ורד התבטא בעבר מספר פעמים ואמר שטוב לו בבית"ר ירושלים ושזו הקבוצה בה הוא ירצה לשחק, כשגם סוכנו אבי נמני אמר דברים דומים בימים האחרונים, אך גם הודה ש"זה לא סוד שבית"ר ירושלים לא יכולה לשלם כמו הקבוצות הגדולות". כבר בשנת 2007 הגיע ורד לבירה ושיחק שלוש שנים בקבוצה, שנה אחת עם קבוצת הנוער, אך ב-2010 עזב למכבי חיפה. כעת הוא הבטיח את הישארותו בקבוצה לטווח ארוך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי